728 x 90

ادعاهای سعید جلیلی دستمایه تمسخر در شبکه‌های اجتماعی و باند رقیب قرار گرفت

سعید جلیلی
سعید جلیلی

پاسدار سعید جلیلی در تبلیغات تلویزیونی خود با آب‌وتاب فراوان گفت که طی این سالیان در دولت سایه خود سال‌ها برای برنامه‌ریزی آینده کار کرده و انضباط مالی را در رأس برنامه‌های خود اعلام کرد. این ادعاها دستمایه تمسخر در شبکه‌های اجتماعی و باند رقیب قرار گرفت.

سایت حکومتی رویداد ۲۴ نوشت: جلیلی گفت ابرفساد چای دبش مربوط به فقدان انضباط ارزی بوده اما نگفته نزدیکانش در این فساد نقش کلیدی داشته‌اند.

این رسانه هم‌چنین نوشت که جلیلی حرف‌های متناقض خود را گردن نمی‌گیرد، او در سال ۱۴۰۱ گفته بود که به قله نزدیک شدیم. اما در سخنرانی روز سه‌شنبه خود از عقب‌ماندگی چند صد ساله صحبت کرد.

سعید جلیلی گفت: اکنون یک جهان فرصت پیش روی ماست تا عقب‌ماندگی‌های چند صد ساله را در چند سال جبران کنیم.

 

جلیلی هم‌چنین گفت که حکومت آخوندی جز با دو سه کشور با ۲۰۰کشور در تعامل است. یک مهره باند رقیب در پاسخ با تمسخر نوشت: یکی از آن دو سه کشور شامل ۲۸کشور در قالب یک اتحادیه است و آن دیگر هم بیش از ۱۰۰متحد و شریک و دوست و همراه در سطح جهان دارد.

 

در حالی که فضای مجازی مملو از افشاگری در مورد سوابق جنایت و چپاول و ادعاهای دروغ کاندیداهاست، نیروی انتظامی رژیم اعلام کرد که طرح‌های عملیاتی ویژه‌یی را برای جلوگیری از انتشار این مطالب به اجرا درآورده است. نیروی سرکوبگر انتظامی افزود: رصد جریان‌های مرتبط با برگزاری انتخابات در سراسر کشور در ۳۴کارگروه ویژه عملیاتی در حال اجراست.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/819b4963-e486-43c9-82c4-00906056c737"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات