728 x 90

ادامه کمبود سوخت و صفهای طولانی در مقابل پمپ بنزینها در تهران و سایر شهرها

ادامه کمبود سوخت و صفهای طولانی در مقابل پمپ بنزینها
ادامه کمبود سوخت و صفهای طولانی در مقابل پمپ بنزینها

در حالی‌که خبرگزاریهای حکومتی از پایان کامل صفوف بنزین در تهران خبر دادند، گزارشهای میدانی حاکی از ادامه صف خودروها در مقابل پمپ بنزینها و کمبود سوخت در بسیاری از جایگاهها در تهران از جمله ولنجک شمالی، ترمینال غرب، سعادت‌آباد، حکیمیه، شهرک آزادی، سردار جنگل، شریعتی، آزادگان، یاسینی، رشید تهرانپارس، آپادانا، خیابان خرمشهر، سهروردی، شیر پاستوریزه است.

وحشت مهره‌های رئیسی جلاد

چشم‌انداز فوران خشم مردمی نسبت به گرانی بنزین

مخبر معاون اول رئیسی جلاد در مورد صفهای طولانی در مقابل پمپ‌بنزینها با سراسیمگی گفت: شایعات باعث شد که در برخی جایگاهها شاهد صفهای طولانی و ازدحام باشیم. الآن در ۱۵جایگاه در تهران هنوز ازدحام وجود دارد که برای حل این مشکل مقرر شد سقف برداشت و برخی محدودیتها لغو شود تا شرایط به‌حالت عادی بازگردد.

اوجی وزیر نفت رژیم نیز در توجیه صفهای بنزین ادعا کرد که شایعات بنزینی از سوی بعضی از رسانه‌های معاند موجب جو روانی در کشور شده و سفرهای تابستانی آن را به دامن زده است.

وی در وحشت از فضای اعتراضی در جامعه گفت: به عنوان وزیر نفت برای چندمین بار تأکید می‌کنم دولت هیچ برنامه‌یی برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

از سوی دیگر، حمیدرضا صالحی رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی رژیم درباره طرح رژیم در مورد قیمت بنزین گفت: ممکن است قیمت بنزین افزایش پیدا کند. در سال ۹۸ قیمت بنزین را سه برابر کردند. این اقدام باعث وضعیت نامناسب در جامعه شد. امسال هم ممکن است این اتفاق بیفتد.

وی در مورد توقف فروش بنزین روسیه به رژیم گفت که باید خودمان را برای روزهای بد آماده کنیم. ممکن است همسایگان منافع‌شان را جای دیگری دنبال کنند.

تهران - پمپ بنزین میدان پروین

 

تداوم بحران سوخت در کشور؛ کمبود بنزین به زاهدان رسید

تصاویری که روز جمعه ۲۷ مردادماه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، حاکی از صف‌های طولانی شهروندان زاهدان برای تهیه سوخت بنزین است.

تهران -جمعه ۲۷ مرداد

صف عجبب پمپ بنزین شمال اتوبان یادگار

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2a2adfc-4d37-4cae-8b6c-00712335cec3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات