728 x 90

ادامه پروازهای جنایت‌بار ماهان ایر سپاه پاسداران به چین

ادامه پروازهای جنایت‌بار ماهان ایر سپاه پاسداران به چین
ادامه پروازهای جنایت‌بار ماهان ایر سپاه پاسداران به چین

خیرگزاری حکومتی ایسنا روز پنجشنبه ۱۵ اسفند گزارش داد: بررسی اطلاعات پروازی نشان می‌دهد پروازهای ماهان به دست کم یک شهر چین ادامه دارد. بر طبق اعلام سایت رسمی فرودگاه شهر شانگهای پروازهای خطوط هواپیمایی ماهان به این شهر ادامه دارد و قرار است روز پنجشنبه ۱۵ اسفند یک پرواز این خطوط هواپیمایی به شماره "W۵۷۷" در ساعت ۹:۵۵ به وقت محلی وارد ترمینال شماره دو این فرودگاه شود. وضعیت این پرواز نیز "طبق برنامه‌ریزی" اعلام شده است.

 رضا جعفرزاده - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری - در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایسنا در پاسخ به این سؤال که چرا پرواز هواپیمای ماهان به مقصد شانگهای انجام می‌شود، اظهار کرد: این پرواز به هیچ‌وجه مسافری نیست و باری بوده و قطعاً هواپیمایی ماهان بدون مجوز سازمان هواپیمایی هیچ پروازی را نمی‌تواند انجام دهد.

وی افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان... با تصمیم مسئولان، با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری صورت می‌گیر.

 

کشاورزی، سفیر رژیم در چین نیز روز ۱۴اسفند اعلام کرد که یک هواپیمای ماهان‌ایر روز چهارشنبه ۱۴اسفند از پکن وارد تهران شد.

 

در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه همین هفته پروازهای ماهان‌ایر سپاه پاسداران از تهران به مقصد شنزن و شانگهای صورت گرفته است.

 

پروازهای هواپیمایی سپاه پاسداران حتی با اعتراض در درون رژیم مواجه شده است.

لاهوتی، عضو مجلس ارتجاع گفت: اگر وزارت بهداشت آن قدر قدرت دارد که قوه مقننه را تعطیل کند، حتماً می‌توانست دستور لغو پروازهای چین را هم بدهد. وزارت بهداشت و کل (نظام) شیوع ویروس کرونا در کشور را جدی نگرفت.

رسانه‌های حکومتی اعتدال روز ۱۵اسفند نوشتند: «گفته می‌شود پروازهای ماهان‌ایر به‌دلیل جبران حمایت چین از جمهوری اسلامی در شرایط تحریم» و «درآمدزایی ماهان در این شرایط انجام شده» است.

 

پیش از این پارسایی، عضو مجلس رژیم گفته بود: منفعت‌طلبی یک ایرلاین داخلی و سیاست‌های غلط سازمان هواپیمایی و هم‌چنین جدی‌ نگرفتن هشدارهای سازمان بهداشت جهانی باعث شد ویروس کرونا به ایران بیاید. با توجه به این ابتلای این ویروس در کشورهای همسایه گزارش نشده بنابراین، این ویروس از طریق پروازها وارد کشور شده است و مشخص نیست چه زمانی ویروس به ایران آمده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/52d30f23-f94e-4635-97b9-8658c869d2a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات