728 x 90

ادامه ولولهٔ وحشت در درون رژیم در پی پخش شعارهای مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی

قطع۲۷ شبکه تلویزیونی و رادیویی رژیم و از دور خارج شدن
قطع۲۷ شبکه تلویزیونی و رادیویی رژیم و از دور خارج شدن

پاسدار کوثری عضو مجلس ارتجاع و از سرکردگان پیشین سپاه: خامنه‌ای در مورد مسأله هک قبلاً هشدار داده بود. خطاب به کسانی که با مجاهدین و دشمنان نظام در هک‌های پی‌درپی همکاری می‌کنند، باید بگویم که کاری می‌کنیم که این افراد از کرده خودشان پشیمان شوند.

 

روزنامه حکومتی دنیای اقتصاد ۲۳بهمن ۱۴۰۰: اسماعیل کوثری، نماینده مجلس یازدهم و از فرماندهان سپاه پاسداران در واکنش به آنچه رسانه‌ها از آن به‌عنوان هک‌های پی‌درپی نام می‌برند گفت: خامنه‌ای درباره مسأله هک در دولت قبل هشدارهای لازم را داده بود. چون استکبار جهانی ضربه سنگینی از نظام جمهوری اسلامی‌ خورده است، آنها در جهت مقابله با جمهوری اسلامی از افراد سست عنصر، ضعیف، خود فروخته در داخل نظام در جهت به دست آوردن اطلاعات استفاده می‌کنند.

کوثری خطاب به جریانهای نفوذی اظهار کرد: بنده خطاب به کسانی که با مجاهدین و دشمنان جمهوری اسلامی همکاری می‌کنند باید بگویم که کاری می‌کنیم که این افراد از کرده خودشان پشیمان شوند.

رهبری خط مشی را مشخص کرده و ما دیگر فقط در حالت تدافعی قرار نمی‌گیریم بلکه از این به بعد رویکرد تهاجمی را هم در پیش خواهیم گرفت.

 

سایت ولی‌فقیه ارتجاع: اگر امروز می‌بینیم سازمان مجاهدین خلق همه فعالیت‌هایش را تعطیل کرده و متمرکزشده بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی، برای این است که قدرت تخریبی آن را می داند

 

سایت خامنه‌ای به‌نقل از یک کارشناس حکومتی: ۲۳بهمن ۱۴۰۰: اگر امروز می‌بینیم سازمان مجاهدین خلق همه فعالیت هایش را تعطیل کرده و متمرکزشده بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی، برای این است که قدرت تخریبی آن را می‌داند. در جامعه امروزی اثر تخریبی یک پیام و یا یک کلیپ چند دقیقه‌ای به‌مراتب بیشتر از چندین بمب و موشک است.

امروز ما در زیر هجوم سنگین تبلیغات رسانه‌ای دشمنان انقلاب قرار داریم.

خط حرکت دشمن و مختصات نقشه‌اش شامل دو نکته است: اولاً، تحریف واقعیتها و ارائه آمارهای غلط و مقایسه ناصحیح از وضعیت کشور با دیگر ممالک دنیا...

ثانیاً، استفاده بی‌پروا و لجام‌گسیخته از فضای مجازی و اجتماعی (برای) دل‌سرد کردن مردم از نظام است.

دشمن نه تنها تاریخ انقلاب، بلکه تاریخ جنگ هشت ساله را هم مورد هجمه قرار داده (سایت حکومتی خامنه‌ای ۲۳بهمن۱۴۰۰).

 

 

آخوند حسینی همدانی نماینده و امام جمعهٔ خامنه‌ای در استان البرز: آقا مسئولیت رسانه را مهم دانستند باید آتش به اختیار بدون فوت وقت طراحی کنند. آرایش جنگی دشمن و تاکتیکهای جنگ را باید به‌دقت یاد گرفت

 

آخوند حسینی همدانی امام جمعه خامنه‌ای در کرج: دشمن تهاجم ترکیبی بر علیه ما راه انداخته و ما باید دفاع بکنیم و حمله ترکیبی هم داشته باشیم آقا مسئولیت رسانه را مهم دانستند لذا دستگاههای متولی باید امکانات را فراهم کنند دیگران هم آتش به اختیار بدون فوت وقت طراحی کنند دشمن داره حمله می‌کنه ما باید جواب بدهیم دوستان مشغول خودشان هستند باید کار کرد بیایید وسط میدان از فضاها به‌خوبی استفاده کنید فرصتها به‌سرعت می‌گذرد آرایش جنگی دشمن و تاکتیکهای جنگ را باید به‌دقت یاد گرفت امروز دشمن ما تلاش داره که این باور را در وجود ما محقق کند در ما به‌وجود بیاورد که شما هیچ قدرتی ندارید (تلویزیون شبکه البرز رژیم ۲۳بهمن ۱۴۰۰).

 

 

آخوند آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ارتجاع: کلید فضای مجازی امروز دست دشمن است

آخوند آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ارتجاع گفت: کلید فضای مجازی امروز دست دشمن است و این با استقلال نظام منافات دارد و الآن دشمن هر طوری بخواهد می‌تواند کنترل و مدیریت کند که در مسأله کارت سوخت دیدیم.

ما با استفاده از نخبگان فضای مجازی و در فضای شفاف دنبال طرح حمایت از کاربران فضای مجازی هستیم (روزنامه حکومتی دنیای اقتصاد ۲۴بهمن ۱۴۰۰).

 

 

 

اعتراف سرکردهٔ مزدور نیروی زمینی ارتش تحت‌امر آخوندها به استقرار گسترده ارتش در نوار مرزی برای مقابله با ارتش آزادیبخش ملی:

حیدری سرکردهٔ مزدور نیروی زمینی ارتش تحت‌امر خامنه‌ای طی اظهاراتی که در خبرگزاری رسمی رژیم انعکاس یافته، گفت: نیروی زمینی ارتش از سال۷۵ تا ۸۱ یک نبرد نفس‍گیر با مجاهدین در مرزهای جنوب غرب و غرب کشور داشت و هم‌چون دفاع مقدس در مرز مستقر شدیم و به مبارزه با مجاهدین پرداختیم که در هیچ کتابی آورده نشده است.

اظهارات سرکرده نیروی زمینی ارتش تحت‌امر خامنه‌ای اشاره به استیصال رژیم در برابر سلسله ضربات کوبنده مجاهدین است که حکومت آخوندی در فروردین سال۸۰ با شلیک‌هزار موشک و گلوله توپخانه در سرتاسر نوار مرزی نسبت به آن واکنش نشان داد و شدت ترس و وحشت خود را برملا کرد (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۲۴بهمن۱۴۰۰).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce1589f1-bf06-4058-840c-348e9670deb6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات