728 x 90

ادامه موج اعدام زندانیان به دستور خامنه‌ای، ۶ اعدام در روز یکشنبه و ۵۹ اعدام در ۳هفته

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

ادامه موج اعدام زندانیان به دستور خامنه‌ای، ۶ اعدام در روز یکشنبه و ۵۹ اعدام در ۳هفته

 

دژخیمان خامنه‌ای روز دوشنبه ۲۲خرداد یک هموطن عرب زندانی به‌نام هادی آل‌ناصر را در زندان شیبان اهواز و یکشنبه ۲۱خرداد دست‌کم ۶ زندانی را حلق‌آویز کردند. جلادان در این روز، یک جوان ۳۳ساله به‌نام داریوش رحیمی را به‌خاطر به هلاکت رسیدن یک مأمور جنایتکار نیروی ویژه، در زندان وکیل‌آباد مشهد، دو زندانی به نام‌های حسین امانی‌نژاد و حامد باوری را در زندان همدان، یک هموطن بلوچ به‌نام ابراهیم گمشادزهی را در زندان مرکزی کرمان و دو زندانی را در زندان تربت‌جام حلق‌آویز کردند. شنبه ۲۰خرداد مسعود ساسانی و سعید نصیری در زندان مرکزی کرج و چهارشنبه ۱۷خرداد یک هموطن بلوچ به‌نام حسن براهویی که از ۵سال پیش در حبس بود، در زندان امیرآباد گرگان بدار آویخته شدند. به این ترتیب دژخیمان رژیم آخوندی طی سه هفته، از اول تا ۲۱خرداد، دست‌کم ۵۹ زندانی را اعدام کردند.

مقاومت ایران بار دیگر ملل‌متحد و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو را به اقدام فوری و مؤثر در برابر موج اعدامها و نجات جان زندانیان محکوم به اعدام فرا می‌خواند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۳خرداد ۱۴۰۲ (۱۳ ژوئن ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/503c9dbd-1240-47c8-83f4-3b4f715dc9a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات