728 x 90

اخراج نماینده خامنه‌ای در آلمان به‌رغم «درخواست فوری» برای لغو حکم اخراج

آخوند محمد هادی مفتح
آخوند محمد هادی مفتح

محمد هادی مفتح، نماینده خامنه‌ای و رئیس مرکز اسلامی هامبورگ (مرکز صدور بنیادگرایی و تروریسم دیکتاتوری آخوندی) به‌رغم شکایت از حکم اخراجش توسط وزارت کشور آلمان، روز چهارشنبه ۲۱ شهریور از این کشور اخراج شد.
یک سخنگوی دادگاه اداری هامبورگ پیرامون شکایت آخوند مفتح گفت: «شکایت مفتح در قالب "درخواست فوری" عصر روز سه‌شنبه ۱۰ سپتامبر به این دادگاه تسلیم شده است. این در حالی است که او تا ساعت ۱۲ شب چهارشنبه ۱۱ سپتامبر مهلت دارد خاک آلمان را ترک کند. این درخواست تاثیری بر مهلت خروج او از آلمان ندارد».
وزارت داخله ایالت هامبورگ در بیانیه‌یی که روز چهارشنبه ۲۱شهریور منتشر کرد، اعلام نمود محمد هادی مفتح که ریاست مرکز اسلامی هامبورگ را برعهده داشت، غروب سه‌شنبه ۲۰شهریور خاک آلمان را ترک کرده است.
وزارت داخله ایالت هامبورگ در بیانیه خود اضافه کرد که محمد هادی مفتح به مدت ۲۰سال اجازه بازگشت به آلمان ندارد و در صورت ورود به آلمان با مجازات تا سه سال زندان روبه‌رو خواهد شد.
خاطرنشان می‌شود که حکم اخراج محمدهادی مفتح، دو هفته پیش و پس از بسته شدن مرکز اسلامی هامبورگ از سوی وزارت داخلی ایالت هامبورگ صادر شد. به‌گفته سازمان "حفاظت از قانون اساسی" آلمان این روحانی ۵۷ ساله نماینده رسمی علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در آلمان بوده است.
پیش‌تر نانسی فیزر، وزیر کشور آلمان دستور بستن این مرکز را که «مرکز پروپاگاندای ایران در اروپا" نامیده بود» در تاریخ ۲۴ ژوئیه صادر کرده بود. پنج مؤسسه دیگر وابسته به مرکز اسلامی هامبورگ نیز تعطیل شدند و اموال و دارایی‌های آنها مسدود شد.
به گفته سازمان امنیت داخلی آلمان (اداره حفاظت از قانون اساسی) محمدعلی مفتح موظف به گزارش‌دهی به علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی و ملزم به پیروی از دستورات اوست و عملاً حکم نماینده خامنه‌ای در آلمان را دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa9c4f89-0c0b-4590-b3c7-380d34b6396e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات