728 x 90

احمد علیرضا‌بیگی: شرکت واسطه شاسی بلندها صوری بود، صدای مرغ و خروس می‌آمد

احمد علیرضا‌ بیگی عضو مجلس ارتجاع
احمد علیرضا‌ بیگی عضو مجلس ارتجاع

در ادامه جنگ گرگها بر سر غارت و چپاول سرمایه‌های مردم ایران، اکنون شاهد اعترافات جدیدی توسط اعضاء مجلس ارتجاع که در مطبوعات حکومتی منتشر شده است، هستیم.

در این رابطه یک عضو مجلس ارتجاع به نام احمد علیرضا‌بیگی دوشنبه ۱۸ اردیبهشت  اظهار داشت: شرکتی که کار واگذاری خودرو به نمایندگان را انجام داد صوری بود، منابع انسانی معاونت اجرایی مجلس ۵۷ نماینده را برای دریافت خودرو معرفی کرد. با شرکت ثبت شده برای واگذاری خودرو تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد!

ابوترابی یک عضو دیگر مجلس ارتجاع نیز تصریح کرد: ۵۷نفر شاسی بلند گرفتند. خودروهایی که نمایندگان مجلس گرفتند رانت بود. اصل این خبر صحت دارد. برخی به نام امام جمعه یا فرماندار گرفته‌اند.

شایان ذکر است که پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع ضمن پذیرش دریافت خودروهای شاسی بلند توسط اعضای مجلس آخوندی، آن را رویه عادی، اعلام کرد.

در رابطه با همین موضوع پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان با حمله به آخوند روحانی گفت: اگر آنگونه که اعلام شده قیمت یک خودروی شاسی بلند از نوع مورد بحث ۷۰۰ میلیون تومان باشد، مبلغ تخلف شده مدیران بانک مرکزی در دولت روحانی بهای چند هزار دستگاه از همین خودروهای شاسی بلند است. ولی روزنامه‌های زنجیره‌ای تحت مدیریت مدعیان اصلاحات این خبر را سانسور کرده و یا، با کم‌توجهی از کنار آن عبور کرده‌اند! چرا؟ 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d31acfb0-cfbf-4f0d-b64b-f917857cd5a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات