728 x 90

اجرای مجدد بخشی از محدودیت‌های برداشته شده میرحسین موسوی در حصر به بهانهٔ افزایش ارتباطات موسوی با مجاهدین - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین
  • روزنامه صدا و سیمای رژیم از اجرای مجدد بخشی از محدودیت‌های برداشته شده میرحسین موسوی در حصر به بهانهٔ افزایش ارتباطات موسوی با مجاهدین خبر داد.
  • سخنگوی مجاهدین بار دیگر یادآوری کرد ترفند تکراری و بهانه‌جویی رژیم در مورد هر گونه ارتباط موسوی با مجاهدین کذب محض و طبق سیاقات شناخته شده و لو رفتهٔ خامنه‌ای، صرفاً برای وادار کردن موسوی به موضع‌گیری علیه مجاهدین است.
  • خط کار خامنه‌ای و دستگاههای اطلاعاتی و مزدوران و عوامل نفوذی رژیم در داخل و خارج از کشور، جعل و دروغ و تزویر برای وادار کردن افراد و گروهها در مقاطع مختلف به موضع‌گیری علیه مجاهدین به‌عنوان سرخ‌ترین نام و تهدید اصلی سرنگونی فاشیسم دینی است.
  • در ۲۰بهمن ۱۴۰۱ سخنگوی مجاهدین در برابر همین ترفند خاطرنشان کرد: نسبت دادن و مربوط کردن موضع‌گیری سیاسی میرحسین موسوی به مجاهدین کذب محض برای برانگیختن و وادار کردن او به موضع‌گیری علیه مجاهدین و مقاومت ایران است. البته مسئول شورای ملی مقاومت آقای مسعود رجوی از سال۸۸، به‌رغم هر آنچه موسوی درباره مجاهدین کرده و گفته است، خواهان حمایت و حفاظت از آقای موسوی و همسرش در برابر هر گونه گزندی از جانب خامنه‌ای شده و هم‌چنین حصر او را محکوم و بر حقوق او و همسرش و آزادی آنها از بازداشت خانگی تأکید کرده است.
  • سخنگوی مجاهدین در ۲۱بهمن ۱۴۰۱ نیز در مورد دروغهای زنجیره‌یی قضاییه جلادان برای وادار کردن اردشیر امیرارجمند تحت عنوان مشاور ارشد موسوی به موضع‌گیری علیه مجاهدین اعلام کرد: نه مجاهدین آقای امیر ارجمند را به پاریس منتقل کردند، نه با مجاهدین ارتباطی دارد، نه عضو آنها بوده، نه به مقر آنها رفته است.
  • سخنگوی مجاهدین افزود: همه می‌دانند و در ۴دهه گذشته به‌روشنی دیده‌اند که در شریعت ولایت فقیه، موضع‌گیری و انواع برچسبها علیه مجاهدین، هم در سیاست داخلی و هم در سیاست خارجی «معیار جدی ارزیابی از میزان صداقت» و عامل «تعیین‌کننده در مناسبات» رژیم با افراد و گروهها و احزاب و دولتها بوده است.
  • یک دهه بعد از قتل‌عام مجاهدین سرموضع در همهٔ زندانهای کشور به فتوای خمینی، این سیاست را خرازی وزیر خارجه خاتمی به صراحت در اسفند ۱۳۷۷ در ایتالیا اعلام کرد.
  • پس از ۲۵سال کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی خامنه‌ای و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر همین خط پافشاری می‌کند.
  • منتسب کردن افراد و مواضع آنها به مجاهدین با یک کلکسیون دروغ و جعل اسناد و اخبار و حتی نشریه تقلبی مجاهد و اطلاعیه‌های تقلبی به نام مجاهدین و کمیسیونهای شورای ملی مقاومت برای وادار کردن طرف مقابل به موضع‌گیری بخشی از سیاست راهبردی رژیم به دستور خامنه‌ای است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5b74b46-723a-46c5-b6b6-91167e601b06"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات