728 x 90

ابراز سرسپاری مشمئز کننده ارتش تحت‌امر خامنه‌ای به ولایت خون‌ریز ضحاک دوران

ارتش تحت امر خامنه‌ای
ارتش تحت امر خامنه‌ای

ابراز سرسپاری مشمئز کننده ارتش تحت‌امر خامنه‌ای به ولایت خون‌ریز ضحاک دوران در بحبوحه قیام مردم ایران

اعلام خرسندی وقیحانه از این‌که بخشی از سرکوب کوبنده قیام با حضور ارتشی‌ها تأمین شده است

ارتش تحت‌امر خامنه‌ای به‌مناسبت سالگرد ضدتظاهرات ۹دی بار دیگر مراتب سرسپاری خود را به خلیفه ارتجاع و آستان‌بوسی او ابراز کرد و طی بیانیه‌یی اعلام کرد:

این که دشمن در ماههای گذشته فتنه‌هایش را علیه نظام اسلامی شدت بخشید، همه توانش را به میدان آورد، و آخرین تیر ترکش را در میدان جنگ ترکیبی و شناختی به سوی امت رها کرد، نشان می‌دهد که احساس خطر در اردوی دشمن جدی است و ناتوانی او در رویارویی نظامی برایش محرز شده است. خرسندیم که بخشی از این اقتدار کوبنده را با حضور فرزندان غیرتمند و ارتشی ملت تأمین کرده‌ایم و دشمن در هراس از رویارویی نظامی با این رزمندگان بصیر، به آرزوی فریب جوانان و نوجوانان دل بسته است.

دشمن در میدان نبرد عقیدتی اخیر، فرقه‌های مختلف و مخالف را، گرد هم آورد و راهی میدان کرد تا در جنگ احزاب امروز، چاره‌ای برای ناکامی ‎های چهل و چند ساله‌اش بیاید و نتوانست.

در هلهله بوق‌های تبلیغاتی و رسانه‌های نفت‌سوز دشمن، فراموش نکنیم که پیروزی در نبرد شناختی اخیر را به رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی خامنه‌ای تبریک بگوییم.

ارتشیان جمهوری اسلامی ایران، ارتش ولایی و ارتش مردمی ایران، در پاییز توطئه، کیمیای وجودشان را به‌خوبی نشان دادند.

در پایان، ضمن تبریک فرا رسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با مقام شامخ ولایت تجدید میثاق می‌کنیم... .

استدام سایه پر مهر مقام عظمای ولایت، استمرار نظام اسلامی و تحقق چشم‌انداز تمدن نوین اسلامی را مسئلت می‌نماییم (سایت شهدای ایران رژیم ۸دی).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19a67c84-082d-46fe-b6a2-a9dfc53a9d7b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات