728 x 90

ئی. یو ریپورتر: نمایندگان پارلمان اروپا خواستار سیاست‌های سختگیرانه‌تر در مورد رژیم ایران و حمایت از قیام مردم ایران شدند

نمایندگان پارلمان اروپا خواستار سیاست‌های سختگیرانه‌تر در مورد رژیم ایران شدند
نمایندگان پارلمان اروپا خواستار سیاست‌های سختگیرانه‌تر در مورد رژیم ایران شدند

سایت ئی. یو ریپورتر روز پنجشنبه ۳۰شهریور، در گزارشی پیرامون جلسه اعضای پارلمان اروپا از گروه‌های مختلف سیاسی که در روز ۲۹شهریور برگزار شد، نوشت: نمایندگان پارلمان اروپا خواستار سیاست‌های سختگیرانه‌تر در مورد رژیم ایران، قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی، اعمال تحریمهای همه جانبه برای وادار کردن رژیم ایران به توقف جنایات مداوم خود علیه معترضان در ایران، صدور تروریسم، موشکها و پهپادها و هسته‌ای رژیم ایران و حمایت از قیام مردم ایران شدن

ئی. یو ریپورتر نوشت:

دورین روکماکر، نماینده پارلمان اروپا، گفت: رژیم ایران از اطلاعات نادرست به‌عنوان ابزاری برای تحقیر تنها جایگزین مناسب برای رژیم تئوکراتیک ایران، شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) و جنبش اصلی اپوزیسیون ایران، سازمان مجاهدین خلق ایران استفاده می‌کند.
پیام او به همکاران این بود که باید با دقت به آنچه می‌گویند و انجام می‌دهند توجه کنند تا مشخص شود که آیا این به واحدهای مقاومت و مردم داخل ایران کمک می‌کند یا خیر. وی هم‌چنین حمایت خود را از طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت اعلام کرد.

آنا فوتیگا، عضو پارلمان اروپا خاطرنشان کرد رژیم ایران از بدو پیدایش یک رژیم وحشی بوده است. وی به‌قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ و این واقعیت که رئیسی خود مسئول است و باید پاسخگو باشد، توجه کرد.

او از لزوم پایان دادن به معافیت از مجازاتی که او از آن برخوردار است صحبت کرد و خشم خود را از این واقعیت که او در سازمان ملل سخنرانی کرد ابراز کرد.
وی هم‌چنین بر لزوم اتخاذ تدابیر و سیاست‌های سختگیرانه‌تر در قبال رژیم ایران تأکید کرد.

خاویر زارزالخوس، نماینده پارلمان اروپا در پیامی اعلام کرد برای تضمین صلح و امنیت، اقدامات سخت دیپلماتیک برای تضمین آزادی و دموکراسی در ایران ضروری است.

ئی. یو ریپورتر در پایان نوشت: سخنرانان با پرداختن به نقش اتحادیه اروپا در حمایت از جنبش‌های مترقی که برای آینده‌ای متفاوت برای ایران تلاش می‌کنند، اقدامات عملی زیر را پیشنهاد کردند:

  • اعلام سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی 
  • به‌رسمیت شناختن حق مردم ایران برای دفاع از خود در برابر سپاه و سایر نیروهای سرکوبگر.
  • محاکمه رهبران رژیم برای چهار دهه جنایت علیه بشریت.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ffbc7f1c-03a0-4a61-aa20-0704beaadcbe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات