728 x 90

آملی لاریجانی؛ هشدار نسبت به «دشمن آماده» و تأکید بر «نیاز به‌ همدلی و وحدت» در نظام متشتت

آخوند آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی
آخوند آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی

آخوند آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی، امروز ۱۳بهمن در جلسهٔ این مجمع، نسبت به‌خطر دشمن هشدار داد.

آملی لاریجانی گفت: «دشمن آماده است تا کمترین نقص در اجرای ما را دستمایه تخریب قرار دهد و اصل نظام را زیر سؤال ببرد. در فضای مجازی و در رسانه‌هایشان با سیاه‌نمایی و بزرگنمایی نقص ها به ترویج ناکارآمدی نظام بپردازند که این نظام اصلاً کارآمد نیست... دشمنان گمان می‌کنند می‌توانند با فتنه‌گری و ایجاد تفرقه، نظام را تسلیم کنند... باید جلوی این خط فریبکارانه و بسیار خطرناک را گرفت».

رئیس پیشین قضاییهٔ جلادان در حالی که از «نیاز به‌همدلی و وحدت» برای جلوگیری از تشتت بیشتر درونی رژیم حرف می‌زد، خود به‌رئیسی حمله کرد. آملی لاریجانی گفت: «رفتارهای ما مسئولان و کاستی‌های ما در اجرا، هیچ تلازمی با اصل نظام ندارد».

روز ۱۱بهمن نیز فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت مجلس قبلی ارتجاع ۱۱بهمن، به‌دولت رئیسی و اعضای مجلس کنونی ارتجاع حمله کرد و گفت آنها کاری کردند که نظام «هر کجای دنیا که بحرانی باشد، در کانون آن قرار داشته باشد».

فلاحت‌پیشه گفت اعضای دولت رئیسی «هنوز شناخت درستی از تعریف دولت در دنیای امروز ندارند... برای آنها انزوای بین‌المللی (نظام) اصلاً برایشان اهمیتی ندارد و این رویه، بسیار خطرناک است»... .

خامنه‌ای نیز در صحبت‌های ۱۰بهمن۱۴۰۱ خود مجبور شد به شکست پروژه رئیسی تحت عنوان «تصمیم‌گیریهای متناقض دولت» هم اذعان کند.

ولی‌فقیه ارتجاع گفت: «گاهی دو دستگاه که هر دو نیز در جلسه هیأت دولت دور یک میز می‌نشینند، تصمیم‌های خلاف و متضاد یکدیگر اعلام می‌کنند... بودجه (نیز) دچار مشکلات ساختاری است و کسری بودجه یکی از مشکلسازترین مسائل برای اقتصاد کشور است».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b03a2c2b-86e4-4d60-b53c-d82de0202765"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات