728 x 90

آمریکا: نیروهای دریایی و مزدوران نیابتی رژیم ایران در وضعیت بازدارندگی هستند

ژنرال الکسوس گرینکویچ، فرمانده نیروی هوایی ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده
ژنرال الکسوس گرینکویچ، فرمانده نیروی هوایی ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده

فرمانده فرماندهی مرکزی نیروی هوایی آمریکا گفته است: پس از این‌که نیروهای دریایی تهران بارها کشتی‌های داخل و اطراف تنگه هرمز و خلیج عمان را در اوایل سال جاری هدف قرار دادند، به نظر می‌رسد که نمایش قدرت آمریکا برای عقب‌نشینی رژیم ایران کافی بوده است.

فرمانده فرماندهی مرکزی نیروی هوایی آمریکا روز چهارشنبه گفت: به نظر می‌رسد تصمیم گرفته شده در ماه ژوئیه مبنی بر ارسال جنگنده‌های F-۳۵ و F-۱۶ به خلیج‌فارس به همراه یک ناوشکن دریایی و یک گروه تهاجمی آبی‌خاکی که شامل ۲۵۰۰ تفنگدار آمریکایی است در میان مقامات رژیم ایران طنین‌انداز شده است.

ژنرال الکسوس گرینکویچ، فرمانده نیروی هوایی ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده، سنتکام به اعضای گروه نویسندگان دفاعی در واشنگتن گفت: «افزایش حضور کشتی‌های سطحی همراه با نیروی هوایی ما، رژیم ایران را از هر گونه اقدام علیه کشتیرانی دریایی منصرف کرده است»... .

ژنرال ارشد نیروی هوایی آمریکا در خاورمیانه هم‌چنین گفت تصمیم تهران برای عقب‌نشینی ممکن است بخشی از یک محاسبات سیاسی بزرگتر باشد.

گرینکویچ فرمانده نیروی هوایی سنتکام گفت با این حال، اگر رژیم ایران تصمیم به تشدید آزار و اذیت کشتی‌های تجاری بگیرد، نیروهای آمریکایی برای نمایش قدرت دیگری آماده خواهند بود. او گفت: «ایالات متحده کاملاً آماده است که دوباره وارد شود و یک بار دیگر نیروها را افزایش دهد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13f79efe-3147-4ca5-807f-c2ea4008cef4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات