728 x 90

آمریکا خواهان مختل ساختن «استفاده انزجارآور رژیم ایران از درآمدهای مالی » شد

وزارت خزانه داری آمریکا
وزارت خزانه داری آمریکا

به گزارش آسوشیتدپرس سیگال مندلکر معاون خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی روز پنجشنبه ۲۱تیر۹۷ در یک کنفرانس مطبوعاتی در دبی خواهان مختل ساختن «استفاده انزجارآور رژیم آخوندی از درآمدهای مالی » در سراسر خاورمیانه شد. وی گفت:« شما شاهد بوده اید که مردم ایران، با به‌خطر انداختن جانهایشان با صدای بلند قیام کرده‌اند و در تظاهرات خود در مورد فسادی که در ایران رخ می‌دهد فریاد می‌زنند و البته واقعیت این است که با تمرکزی اندک به اقتصاد ایران، پول به این زیادی برای پشتیبانی از اقدامات شریرانه در جاهای دیگر هزینه شده است».

 

سیگال مندلکر: بانک مرکزی (رژیم) ایران با نیروی قدس(سپاه پاسداران) هم‌دست است

سیگال مندلکر معاون خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی، روز ۲۲اریبهشت ۹۷گفت: «بانک مرکزی (رژیم) ایران با نیروی قدس... هم‌دست است... و این باید یک پیام بسیار قدرتمند بفرستد... ما از تمامی اختیاراتمان برای قطع چنین شبکه‌هایی استفاده خواهیم کرد... معامله با این نهادها، عواقب تحریم‌های ثانویه را در پی دارند».

مندلکر اضافه کرد که به‌دلیل تصمیم ترامپ مبنی بر اعمال تحریم‌های گسترده آمریکا، استفاده از اسکناس‌های دلار از بعد از ماه اوت ممنوع خواهد شد و «شما می‌توانید انتظار داشته باشید که ما این اختیار را بسیار جدی تلقی خواهیم کرد».

معاون خزانه‌داری آمریکا تأکید کرد: «نهادهای مالی بین‌المللی و دولتها در سراسر جهان باید با برخورداری از درجه بالایی از هشدار، تضمین کنند که الگو و نحوه کار این شبکه‌ها برای دسترسی به دلار آمریکایی را درک می‌کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a6238c2-f1ed-4951-b4e2-6ed068241616"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات