728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۵۲۴هزار و ۹۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۵۲۴هزار و ۹۰۰نفر بیشتر است

 

  •  زالی: حذف برخی محدودیتها منجر به ساده‌انگاری نشود، کرونا هم‌چنان در کمین است و در برخی شهرستانها در حال چرخش است
  • در هفته اخیر موارد فوتی و بستری بیماران مبتلا به کرونا در تهران، لرستان، گلستان و همدان از متوسط کشوری بالاتر بوده است
  • معاون استاندار فارس: به هیچ‌وجه شرایط را عادی جلوه ندهیم، خطر هم‌چنان در کمین است. از ۴۲۶بیمار بستری ۷۴نفر درICU هستند
  • در آذربایجان غربی، ۲۹۲بیمار مبتلا به کرونا بستری، ۱۲۰بیمار در ICU و ۳۲نفر فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند  

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر یکشنبه، ۲۹ اسفند۱۴۰۰ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۵۲۴هزار و ۹۰۰نفر بیشتر است. آمار جان‌باختگان در آذربایجان شرقی به ۱۸۲۲۸نفر، در آذربایجان غربی به ۱۹۸۲۸نفر، در اردبیل به ۶۷۶۱نفر، در البرز به ۱۵۳۶۳نفر، در اصفهان به ۳۶۵۸۰نفر، در ایلام به ۴۹۹۳نفر، در بوشهر به ۵۸۵۴نفر، در تهران به ۱۲۳۵۷۵نفر، در خراسان جنوبی به ۴۷۳۶نفر، در خراسان رضوی به ۴۱۸۶۵نفر، در خراسان شمالی به ۶۷۵۳نفر، در خوزستان به ۳۱۵۶۰نفر، در زنجان به ۵۰۳۰نفر، در سیستان و بلوچستان به ۱۴۳۵۰نفر، در فارس به ۲۰۲۲۵نفر، در قزوین به ۶۲۹۸نفر، در قم به ۱۳۹۳۵نفر، در کردستان به ۸۵۴۷نفر، در کرمان به ۱۴۳۹۲نفر، در گلستان به ۱۱۲۲۵نفر، در گیلان به ۱۷۹۵۵نفر، در لرستان به ۱۷۰۴۰نفر، در مازندران به ۱۸۶۸۰نفر، در مرکزی به ۹۴۹۳نفر، در هرمزگان به ۸۶۶۵نفر، در همدان به ۹۷۸۳نفر و در یزد به ۸۶۲۳نفر رسیده است.

خبرگزاری نیروی قدس امروز نوشت: در هفته اخیر موارد فوتی و بستری بیماران مبتلا به کرونا در استانهای تهران، لرستان، گلستان و همدان از متوسط کشوری بالاتر بوده است.

 

در تهران، زالی رئیس ستاد کرونا در تهران گفت: «حذف برخی محدودیتها منجر به ساده‌انگاری نشود، کرونا هم‌چنان در کمین است و در برخی شهرستانها در حال چرخش است» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۲۸ اسفند ۱۴۰۰).

 

در فارس، معاون استاندار با توجه به ادامه شیوع کرونا گفت: «به هیچ‌وجه شرایط را عادی جلوه ندهیم و بدانیم که خطر کرونا هم‌چنان در کمین است» (ایرنا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰). دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: «هم‌اکنون ۴۲۶بیمار مبتلا به کرونا بستری که از این تعداد ۷۴بیمار در بخش‌های ICU نگهداری می‌شوند» (ایسنا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰).

 

در اصفهان، سخنگوی دانشگاه پزشکی اصفهان گفت: «در حال حاضر ۳۹۰بیمار مبتلا به کرونا بستری که ۸۴نفر از آنها در ICU نگهداری می‌شوند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۸ اسفند۱۴۰۰).

 

در آذربایجان غربی، هم‌اکنون ۲۹۲بیمار مبتلا به کرونا بستری، ۱۲۰نفر در ICU و ۳۲نفر فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۲۸ اسفند۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۹ اسفند ۱۴۰۰ (۲۰مارس ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1890c5ea-c958-4249-aab2-f2e48138c210"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات