728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۹۷هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۹۷هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است

 

  • معاون وزیر بهداشت: در حالی که سردمداران و نمایندگان مجلس ارتجاع آسترازنکا تزریق می‌کنند معاون وزیر بهداشت گفت: نیازی به واردات واکسن نیست ذخیره واکسن داخلی کافی است
  • طبرسی: قطعاً تعداد مبتلا به اُمیکرون از تعداد مبتلایانی که شناسایی و اعلام شدند بیشتر و ۱۰۰٪می‌تواند به ویروس غالب کشور بدل شود
  • عضو کمیته علمی ستاد کرونا: یک‌سوم یا یک چهارم موارد ابتلا، امیکرون است. موارد اعلام شده بیش از موارد رسمی میباشند
  • دانشگاه پزشکی اراک: ۵۵درصد افرادی که تست کرونای آنها مثبت است به سویه اُمیکرون مبتلا شده‌اند
  • در قم، در ۲۴ساعت گذشته ۴۰درصد تست‌های کرونا مثبت بوده است

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر جمعه ۲۴دی ۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۹۷هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان غربی به ۱۸۷۷۳نفر، در اصفهان به ۳۴۴۹۵نفر، در تهران به ۱۱۶۲۳۵نفر، در خوزستان به ۳۰۰۳۵نفر، در فارس به ۱۸۸۳۰نفر، در قزوین به ۵۸۵۴نفر، در قم به ۱۳۳۸۰نفر، در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۷۷۴نفر، در گیلان به ۱۷۲۵۵نفر، در لرستان به ۱۶۴۵۵نفر و در مرکزی به ۹۰۷۳نفر رسیده است.

در حالی که سردمداران رژیم واکسن خارجی تزریق می‌کنند و از جمله به‌نوشته جوان ارگان سپاه پاسداران نمایندگان مجلس ارتجاع واکسن آسترازنکا دریافت کرده‌اند پناهی، معاون وزیر بهداشت رژیم گفت: «دیگر نیازی به واردات واکسن کرونا وجود ندارد و به اندازه کافی ذخیره واکسن داخلی در کشور موجود است» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۴دی۱۴۰۰). وی هم‌چنین گفت: «۷۰۰ تا ۸۰۰نفر مبتلا به امیکرون شناسایی شده و نگرانی ما سرعت انتشار این سویه است» (ایسنا ۲۴دی ۱۴۰۰).

طبرسی، عضو کمیته علمی ستاد کرونا درباره وضعیت ابتلا به اُمیکرون گفت: «قطعا تعداد افراد مبتلا به اُمیکرون از تعدادی که به‌صورت رسمی شناسایی و اعلام شدند، بیشتر است. این ویروس ۱۰۰درصد می‌تواند به ویروس غالب بدل شود» (ایسنا ۲۴دی ۱۴۰۰).

یونسیان، عضو کمیته علمی ستاد کرونا گفت: امیکرون «همان‌طور که انتظار می‌رفت رو به افرایش است به‌نظر می‌رسد یک‌سوم یا یک چهارم موارد ابتلا از این سویه باشد» (ایسنا ۲۴دی ۱۴۰۰).

در مرکزی، رئیس دانشگاه پزشکی اراک گفت: «آمار مبتلایان به اُمیکرون افزایش یافته است. ۵۵درصد افرادی که تست آنها مثبت است به سویه اُمیکرون مبتلا شده‌اند». هم‌چنین سرپرست دانشکده پزشکی ساوه گفت: «درصد موارد مثبت آزمایش‌ها در ساوه و زرندیه طی روزهای اخیر به طرز نگران کننده‌ای افزایش یافته است» (ایسنا ۲۴دی ۱۴۰۰).

در قم، «در ۲۴ساعت گذشته ۴۰درصد تستهای کرونا مثبت بوده است. بنا بر اعلام دانشگاه پزشکی از ۲۷۹تست گرفته شده ۱۰۳تست مثبت بوده است» (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۲۴دی۱۴۰۰).

درفارس، دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: «با بستری ۸۵بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ساعت گذشته هم‌اکنون ۳۸۹بیمار بستری هستند که از این تعداد ۸۴نفر در ICU نگهداری می‌شوند» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۲۴دی ۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۴دی ۱۴۰۰ (۱۴ژانویه ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1f0575a3-db71-4be0-8c2f-cbd32bcff1c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات