728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۸هزار و ۵۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۸هزار و ۵۰۰نفر بیشتر است

 

  • وزارت بهداشت رژیم: وارد شدن سویه اومیکرون به کشور قطعی‌ است و بعید است به کشور خاصی وارد نشود.
  • دانشگاه پزشکی کاشان: از ابتدای مهر امسال تا بیستم ماه جاری ۵۹کودک زیر ۱۲سال به‌علت ابتلا به ویروس بستری شده‌اند.
  • دانشگاه پزشکی اردبیل: وضعیت کرونا با وجود تزریق واکسن شکننده است. در حال حاضر خیز آرام کرونا در استان آغاز شده‌است.
  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: ۵۱۳بیمار کرونایی بستری، ۱۴۰نفر در ICU و ۳۵بیمار به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.
  • دانشگاه پزشکی شیراز: هم اکنون ۷۵۰بیمار مبتلا به کرونا بستری‌اند که از این تعداد، ۱۰۶بیمار در ICU نگهداری می‌شوند.

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۲۳آذر۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۸۸هزار و ۵۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان غربی به ۱۸۳۹۳نفر، در اصفهان به ۳۳۵۹۰نفر، در ایلام به ۴۶۷۳نفر، در تهران به ۱۱۴۳۸۵نفر، در چهارمحال و بختیاری به ۳۷۶۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۹۵۷۵نفر، در سمنان به ۶۴۶۰نفر، در فارس به ۱۸۲۸۵نفر، در قزوین به ۵۶۶۴نفر، در کردستان به ۸۰۴۲نفر، در کرمانشاه به ۹۱۱۴نفر، در لرستان به ۱۶۲۲۰نفر و در مازندران به ۱۷۷۹۵نفر رسیده است.

ابراهیم قادری، رئیس اداره مراقبت از بیماریهای واگیر وزارت بهداشت گفت: «اومیکرون از سرعت انتشار بالایی برخوردار است. وارد شدن سویه اومیکرون به کشور قطعی است و بعید است این سویه به کشور خاصی وارد نشود» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۳آذر۱۴۰۰).

در اصفهان، معاون بهداشتی دانشگاه پزشکی کاشان گفت: «از ابتدای مهر امسال تا بیستم ماه جاری ۵۹کودک زیر ۱۲سال به‌علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای ریفرال دانشگاه پزشکی کاشان بستری شده‌اند» (ایسنا ۲۲آذر۱۴۰۰).

در اردبیل، رئیس دانشگاه پزشکی با اشاره به وضعیت شکننده مقابله با کرونا با وجود تزریق واکسن گفت: «در حال حاضر خیز آرام در استان آغاز شده باید برای مقابله با موج ششم این بیماری منحوس آماده باشیم» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۳آذر۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی، دانشگاه پزشکی اعلام کرد: «در ۲۴ساعت گذشته ۱۰۹نفر مبتلا به بیمار کرونا بستری شدند. در حال حاضر ۵۱۳نفر بستری شده‌اند که۱۴۰تن در ICU و ۳۵تن نیز از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۳آذر۱۴۰۰).

در فارس، دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: «با بستری ۱۰۵بیمار جدید در ۲۴ساعت گذشته، هم‌اکنون ۷۵۰بیمار کرونایی بستری هستند که از این تعداد، ۱۰۶بیمار در بخش‌های ICU نگهداری می‌شوند» (ایسنا ۲۳آذر۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۳آذر۱۴۰۰ (۱۴دسامبر ۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1db7bb7f-4cb4-49af-8100-5f2be039b0e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات