728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۲هزار و ۷۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۲هزار و ۷۰۰نفر بیشتر است

 

  • مرکز بیماریهای واگیر وزارت بهداشت: کرونا نسبت به گذشته نرخ ابتلا ۲۴.۱۷درصد در آخرین آمار افزایش به خود دیده و در عین‌حال هم نرخ موارد بستری ۱۱.۳۲درصد افزایش داشته است
  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: هم اکنون ۶۶۱نفر بستری‌اند ۱۶۴نفر از آنها در ICU و ۳۷نفر از دستگاه تنفسی استفاده می‌کنند
  • دانشگاه پزشکی اصفهان: در شبانه روز گذشته ۱۷۲بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند اما فقط ۱۱۴بیمار ترخیص شدند
  • دانشگاه پزشکی شیراز: در ۲۴ساعت گذشته ۱۵۵بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند و هم‌اکنون ۱۴۷مبتلا در ICU هستند
  • در اردبیل فوتیهای کرونایی ۳برابر افزایش داشته و هم‌اکنون ۱۷۷نفر بستری‌اند که از این تعداد ۴۴نفر در ICU نگهداری می‌شوند.

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز دوشنبه ۸ آذر۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۸۲هزار و ۷۰۰نفر بیشتر است. آذربایجان شرقی، ۱۶۶۶۳نفر، در آذربایجان غربی به ۱۸۱۲۳نفر، در اصفهان به ۳۳۱۱۵نفر، در ایلام به ۴۵۹۸نفر، در تهران به ۱۱۳۰۹۵نفر، در زنجان به ۴۵۶۵نفر، در فارس به ۱۷۹۷۰نفر، در قم به ۱۳۰۹۰نفر، در گلستان به ۱۰۵۵۰نفر، در لرستان به ۱۶۰۰۰نفر و در مازندران به ۱۷۶۰۵نفر رسیده است.

 

محمد مهدی گویا رئیس مرکز بیماریهای واگیر وزارت بهداشت با اشاره به افزایش بیماران مبتلا به کرونا گفت: «ویروس کرونا دوباره جانی تازه گرفته و نسبت به گذشته در آخرین آمار نرخ ابتلا ۲۴.۱۷درصد افزایش به خود دیده و نرخ موارد بستری در مراکز درمانی هم ۱۱.۳۲درصد افزایش داشته است» (خبرگزاری نیروی قدس ۸ آذر۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی، دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی اعلام کرد: «در ۲۴ساعت گذشته ۲۹۴نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شدند. هم‌اکنون ۶۶۱نفر بستری‌اند که ۱۶۴نفر از این بیماران در ICU و ۳۷نفر از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند» (خبرگزای حکومتی مهر ۸ آذر۱۴۰۰).

 

در اصفهان، دانشگاه پزشکی با توجه به افزایش بیماران بستری اعلام کرد: «در شبانه روز گذشته ۱۷۲بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شدند اما فقط ۱۱۴بیمار ترخیص شدند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۸ آذر۱۴۰۰).

 

در یزد، سخنگوی دانشگاه پزشکی با اشاره به افزایش بیماران مبتلا به کرونا گفت: «در ۲۴ساعت گذشته ۱۱۶نفر مبتلا شدند. هم‌اکنون ۳۶۲نفر بستری‌اند که از این تعداد ۹۲نفر در ICU نگهداری می‌شوند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۸ آذر۱۴۰۰).

 

در اردبیل فوتیهای کرونایی ۳برابر افزایش داشته و هم‌اکنون ۱۷۷نفر بستری هستند که از این تعداد ۴۴نفر در ICU نگهداری می‌شوند (ایرنا ۸ آذر۱۴۰۰).

 

در فارس، دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: «در ۲۴ساعت گذشته ۱۵۵بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند و هم‌اکنون ۱۴۷مبتلا در ICU هستند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۸ آذر۱۴۰۰).

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۸ آذر ۱۴۰۰ (۲۹نوامبر ۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7f11490-2847-49e4-a8e2-f4cac1dbba54"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات