728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۵هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۵هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است

 

  • در استان مرکزی، اراک، محلات، آشتیان و تفرش در وضعیت نارنجی و پرخطر کرونا هستند، هیچ نقطه‌ای از استان آبی یا سفید نیست
  • ستاد کرونا در آذربایجان غربی: مناطق قرمز کرونا به ۶شهر افزایش یافت. وضعیت قرمز از بعضی مناطق در حال گسترش است
  • دانشگاه پزشکی یاسوج: از ۴۴۲نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاههای استان، ٣٩درصد موارد مثبت بودند
  • دانشگاه پزشکی شیراز: استهبان، سرچهان، نورآباد، جهرم و خفر در وضعیت قرمز هستند و با خطر افزایش شهرهای قرمز هستیم
  • در کرمان روند شیوع کرونا در ۲۳شهرستان افزایشی بوده و در حال حاضر ۱۶شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز شنبه ۲۲آبان۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۷۵هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان شرقی به ۱۶۴۵۸نفر، در آذربایجان غربی به ۱۷۶۸۸نفر، در البرز به ۱۴۰۰۳نفر، در اصفهان به ۳۲۴۶۵نفر، در تهران به ۱۱۱۵۱۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۸۸۲۵نفر، در خراسان شمالی به ۶۰۴۳نفر، در زنجان به ۴۴۸۵نفر، در سمنان به ۶۳۲۵نفر، در فارس به ۱۷۵۱۵نفر، در لرستان به ۱۵۷۵۵نفر، در هرمزگان به ۷۹۲۵نفر، و در همدان به ۸۸۴۳نفر رسیده است.

 

در مرکزی، «شهرستانهای اراک، محلات، آشتیان، تفرش در وضعیت نارنجی و پرخطر کرونا هستند. هیچ نقطه‌ای از استان به وضع آبی یا سفید نرسیده است که نشان از شکننده بودن وضعیت موجود» است (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۲آبان۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی، ستاد کرونا اعلام کرد: «مناطق قرمز به ۶شهر اشنویه، پلدشت، پیرانشهر، چایپاره، سردشت و شوط گسترش یافت، وضعیت قرمز از بعضی مناطق به شهرهای همجوار در حال گسترش است» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۲آبان۱۴۰۰).

در کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه پزشکی یاسوج با اشاره به افزایش بیماران مبتلا به کرونا گفت: «از ۴۴٢نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاههای استان، ٣٩درصد موارد مثبت بودند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۲آبان۱۴۰۰).

در کرمان، «در طول هفته گذشته روند شیوع کرونا در ۲۳شهرستان افزایشی بوده و در حال حاضر ۱۶شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند» (خبرگزاری نیروی قدس ۲۲آبان۱۴۰۰).

در فارس، رئیس دانشگاه پزشکی شیراز گفت: «شهرستانهای استهبان، سرچهان، نورآباد، جهرم و خفر قرمز هستند که باعث نگرانی مجموعه سلامت شده و ما با خطر جدی افزایش شهرهای قرمز کرونایی مواجهیم» (خبرگزاری حکومتی مهر۲۲آبان۱۴۰۰).

در سمنان، «چرخه انتقال ویروس هم‌چون دیگر استانها فعال است. دامغان در کنار شاهرود قرمز تیره، سمنان و گرمسار نارنجی و مهدی شهر، آرادان، سرخه و میامی نیز در وضعیت زرد قرار دارند» (خبرگزاری نیروی قدس ۲۱آبان۱۴۰۰).

در اصفهان، دانشگاه پزشکی اعلام کرد: «۷۷۲ بیمارجدید کرونایی طی ۲۴ساعت گذشته شناسایی شد. در حال حاضر ۹۳۹بیمار بستری‌اند که ۱۷۷نفر از آنان در ICUنگهداری می‌شوند (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۲آبان۱۴۰۰).

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۲آبان ۱۴۰۰ (۱۳نوامبر ۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ae2dcbc-8608-477d-8b15-5a633871d54f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات