728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۴هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۴هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است

 

  • دانشگاه پزشکی اردبیل: بستریها و مرگ‌های کرونایی هفته گذشته افزایش یافته. تمامی‌بخش‌های اورژانس و اضطراری در حال تکمیل است
  • دانشگاه پزشکی کردستان: مبتلایان کرونا هم‌چنان۳رقمی است. تعداد جان‌باختگان نسبت به جمعیت روزبه‌روز افزایش می‌یابد
  • دانشگاه پزشکی اصفهان: در ۲۴ساعت گذشته ۱۷۰بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند اما ۱۴۵بیمار ترخیص شدند
  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: ۹۷۷نفر بستری که ۲۰۹نفر از آنها در ICU و ۴۸نفر از دستگاه تنفسی مصنوعی استفاده می‌کنند
  • دانشگاه پزشکی شیراز: طی ۲۴ساعت ۱۹۵بیمار کرونایی بستری شدند، مجموعاً ۱۶۰۸نفر بستری‌اند که ۱۹۱نفر آنها در ICU هستند

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز جمعه ۲۱آبان۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۷۴هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان غربی به ۱۷۶۵۸نفر، در اردبیل به ۵۹۴۰نفر، در اصفهان به ۳۲۴۲۰نفر، در ایلام به ۴۵۲۳نفر، در تهران به ۱۱۱۴۱۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۸۷۷۵نفر، در خوزستان به ۲۸۹۸۰نفر، در کرمان به ۱۲۶۷۲نفر، در کرمانشاه به ۸۸۰۹نفر، در گلستان به ۱۰۴۳۵نفر، در گیلان به ۱۶۵۳۰نفر، در مازندران به ۱۷۳۷۰نفر و در یزد به ۷۸۰۸نفر رسیده است.

 

در اردبیل، رئیس دانشگاه پزشکی با اشاره به افزایش بیماران کرونایی گفت: «تعداد بیماران بستری و به‌خصوص مرگ‌های کرونایی در هفته گذشته افزایش یافته و اگر به همین روند ادامه داشته باشد وارد وضعیت قرمز خواهیم شد. تمامی‌ بخش‌های اورژانس و اضطراری کرونایی بیمارستانها در حال تکمیل است» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۱آبان۱۴۰۰).

 

در کردستان، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «تعداد مبتلایان کرونا در کردستان هم‌چنان ۳رقمی است. چندین هفته است که روزانه چندین نفر از شهروندان کردستانی بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست می‌دهند و نسبت تعداد جان‌باختگان نسبت به جمعیت استان روزبه‌روز افزایش می‌یابد» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۱آبان۱۴۰۰).

 

 

در آذربایجان غربی، دانشگاه پزشکی اعلام کرد: «وضعیت کرونا در استان شکننده است. در شبانه روز گذشته ۱۶نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و ۱۸۳بیمار کرونایی بستری شدند. در حال حاضر ۹۷۷نفر بستری‌اند که ۲۰۹نفر از آنها در ICU و ۴۸نفر از دستگاه تنفسی مصنوعی استفاده می‌کنند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۱آبان۱۴۰۰).

 

 

در یزد، «در حال حاضر ۴۴۴بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند که از این تعداد ۹۲نفر به‌دلیل وخامت حالشان در ICU نگهداری می‌شوند. هم‌چنین ۸۶بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در بیمارستانها پذیرش شدند» (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۲۱آبان۱۴۰۰).

 

در فارس، معاون دانشگاه پزشکی شیراز با اشاره به افزایش بیماران بستری گفت: «طی ۲۴ساعت گذشته ۱۹۵بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شدند. هم‌اکنون ۱۶۰۸نفر بستری هستند که از این تعداد، ۱۹۱بیمار در ICU هستند» (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۲۱آبان۱۴۰۰).

 

در اصفهان، دانشگاه پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ساعت گذشته ۱۷۰بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند اما ۱۴۵بیمار ترخیص شدند (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۱آبان۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۱آبان۱۴۰۰ (۱۲نوامبر ۲۰۲۱)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5a29775-c813-43ae-91fe-9cc3e975aebd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات