728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۶۹هزار و ۱۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۶۹هزار و ۱۰۰نفر بیشتر است

 

  • دانشگاه پزشکی شیراز: بستریها در استان به ۱۶۸۳نفر افزایش یافت که از این تعداد ۲۰۶بیمار در ICU هستند.
  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: در ۲۴ساعت گذشته ۲۱بیمار جان باختند. از ۱۰۶۱بستری، ۲۳۳نفر در ICU هستند.
  • دانشگاه پزشکی یزد: هم‌چنان آمار بستریهای کرونا افزایشی است.در ۲۴ساعت گذشته، ۱۱۴بیمار بستری شدند.
  • دانشگاه پزشکی کرمانشاه: از ۶۰۵بستری ۱۴۴نفر در ICU هستند و ۲۲۰بیمار در ۲۴ساعت برای تزریق رمدسیویر بستری شدند.
  • ستاد کرونا در سمنان: روند ابتلا به کرونا افزایشی است طی ۲۴ساعت گذشته ۲۳۰بیمار قطعی کرونایی ثبت شد.

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۱۱آبان۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۶۹هزار و ۱۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان غربی به ۱۷۴۲۳نفر، در البرز به ۱۳۸۴۳نفر، در اصفهان به ۳۱۹۶۰نفر، در تهران به ۱۰۹۹۴۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۸۳۵۰نفر، در خوزستان به ۲۸۶۹۵نفر، در کردستان به ۷۵۸۲نفر، در کرمانشاه به ۸۶۴۹نفر، در گیلان به ۱۶۳۵۵نفر، در لرستان به ۱۵۵۸۵نفر، در مازندران به ۱۷۲۱۰نفر و در مرکزی به ۸۵۷۳نفر رسیده است.

 

خبرگزاری نیروی قدس امروز نوشت: «جای تردید نیست که هنوز ویروس کرونا فعال است و می‌تواند بحران‌آفرین باشد. در سه شاخص اصلی ابتلا، بستری و موارد فوتی از روز شنبه روند افزایشی تجربه شده است و به‌ترتیب شاهد رشد ۴۴.۷۶، ۱۸.۲۶ و ۱۹.۵درصدی در این موارد بوده‌ایم و رفته‌رفته باید رسماً برای مدیریت و مقابله با آن برنامه‌ریزی کنیم» (خبرگزاری نیروی قدس ۱۱آبان۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی، دانشگاه پزشکی اعلام کرد: «در ۲۴ساعت گذشته ۲۱بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند. هم اکنون ۱۰۶۱بیمار بستری و ۲۳۳نفر در ICU و ۴۹بیمار هم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند» (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۱۱آبان۱۴۰۰).

در فارس، معاون دانشگاه پزشکی شیراز با اشاره به افزایش بستریها گفت: «۱۶۸۳بیمار بستری هستند، از این تعداد، ۲۰۶بیمار در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۱آبان۱۴۰۰).

در یزد، دانشگاه پزشکی اعلام کرد: «هم‌چنان آمار بستریها افزایشی است. در شبانه روز گذشته، ۱۱۴بیمار پذیرش شدند. ۴۲۹بیمار بستری هستند که ۸۵نفر در ICU خدمات دریافت می‌کنند» (موج ۱۱آبان۱۴۰۰).

در کرمانشاه، دانشگاه پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: «هم‌اکنون ۶۰۵بیمار کووید۱۹ بستری و ۲۲۰بیمار هم در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند از این تعداد، ۱۴۴نفر در ICU بستری شده‌اند که حال ۲۸نفر آنها وخیم است» (ایرنا ۱۱آبان۱۴۰۰).

در سمنان، ستاد کرونا اعلام کرد: «روند ابتلا به کرونا افزایشی است طی ۲۴ساعت گذشته ۲۳۰بیمار قطعی و مثبت ابتلا به کرونا در استان ثبت شد» (ایسنا ۱۱آبان۱۴۰۰).

در اصفهان، دانشگاههای پزشکی اصفهان و کاشان اعلام کردند: در ۲۴ساعت اخیر ۲۱۹بیمار جدید بستری شدند. در حال حاضر۱۳۴۶بیمار بستری که ۲۲۷نفر از آنها در ICU قرار گرفته‌اند (ایمنا ۱۱آبان۱۴۰۰).

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۱آبان۱۴۰۰ (۲نوامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/618f0a62-59d8-451a-952b-d0a3a699918b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات