728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۶۴هزار نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۶۴هزار نفر بیشتر است

شمار شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی با شروع موج ششم مجدداً افزایش یافت

 

  • وزارت بهداشت رژیم: ۲۲شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۸شهرستان نارنجی، ۲۱۵شهرستان زرد و فقط۸۳ شهرستان آبی است
  • دانشگاه پزشکی اراک: موج ششم با سرعت زیادی آغاز شده است. هر لحظه ممکن است بحران مجدد کرونا آغاز شود
  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: در ۲۴ساعت گذشته ۸۵۵نفر مبتلا و ۱۹درصد این تعداد، بستری و ۱۷نفر جان باختند
  • دانشگاه پزشکی قزوین: در ۲۴ساعت اخیر ۲۴۰مبتلای جدید شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۸۲درصد افزایش داشته است
  • روزنامه حکومتی ستاره صبح: در حالیکه شهرهای قرمز نسبت به هفته گذشته دو برابر شده، بازگشایی مدارس و دانشگاهها و لغو دور کاری می‌تواند زنگ خطر اوج‌گیری موج ششم را به صدا درآورد

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز دوشنبه ۳ آبان۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۶۴هزار نفر بیشتر است. در آذربایجان شرقی به ۱۶۱۳۸نفر، در آذربایجان غربی به ۱۷۱۰۳نفر، در البرز به ۱۳۶۷۸نفر، در اصفهان به ۳۱۵۶۵نفر، در بوشهر به ۵۲۱۹نفر، در تهران به ۱۰۸۷۰۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۷۹۷۰نفر، در زنجان به ۴۴۱۰نفر، در سیستان و بلوچستان به ۱۳۰۲۰نفر، در فارس به ۱۶۹۳۰نفر، در کرمان به ۱۲۳۶۷نفر، در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۳۷۴نفر، در لرستان به ۱۵۴۱۰نفر، در هرمزگان به ۷۷۸۵نفر و در یزد به ۷۶۲۳نفر رسیده است.

 

وزارت بهداشت رژیم امروز اعلام کرد: «در حال حاضر ۲۲شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۸شهرستان نارنجی، ۲۱۵شهرستان زرد و ۸۳شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند» (ایسنا ۳ آبان۱۴۰۰).

 

در مرکزی، دانشگاه پزشکی اراک اعلام کرد: «موج ششم شیوع بیماری کرونا در استان مرکزی با سرعت زیادی آغاز شده است. با وضعیت شکننده‌ای که این بیماری در استان دارد، هر لحظه ممکن است بحران مجدد کرونا در این استان آغاز شود. از سوی وزارت بهداشت ۲شهرستان تفرش و آشتیان قرمز اعلام شد که با احتساب شهرستان زرندیه، شمار شهرستانهای پرخطر این استان به ۳مورد رسید» (ایلنا ۳ آبان۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «هم اینک ۲۸۱نفر از مبتلایان به کرونا در ICU، تحت مراقبت ویژه قرار دارند. از این تعداد ۵۴نفر با استفاده از ونتیلاتور قادر به تنفس هستند. در ۲۴ساعت گذشته ۸۵۵نفر به کرونا مبتلا شده و ۱۹درصد این تعداد، بستری و ۱۷نفر جان خود را از دست داده‌اند» (ایرنا ۳ آبان۱۴۰۰).

در فارس، شمار بیماران بستری روزانه هم‌چنان ۳ رقمی است. در ۲۴ساعت گذشته ۲۲۰بیمار جدید بستری شدند. هم‌اکنون ۱۶۲۷بستری که از این تعداد، ۲۰۰بیمار در ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند (خبرگزاری نیروی قدس ۳ آبان۱۴۰۰).

 

در البرز، سخنگوی ستاد کرونای استان گفت: «افزایش تعداد مراجعان حضوری نگران‌کننده است. اگر همین‌طور پیش برویم ممکن است به موج ششم کرونا ورود کنیم» (ایسنا ۳ آبان۱۴۰۰).

در قزوین، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «در ۲۴ساعت اخیر ۲۴۰ مبتلای جدید کرونایی شناسایی شدند که این آمار در قیاس با روز قبل ۸۲درصد افزایش داشته است» (خبرگزاری نیروی قدس ۳ آبان۱۴۰۰)

 

روزنامه حکومتی ستاره صبح رژیم امروز نوشت: تعداد شهرهای قرمز در هفته جاری نسبت به هفته گذشته دو برابر شده است. این در حالی است که بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاهها و لغو دور کاری می‌تواند زنگ خطر اوج‌گیری موج ششم را به صدا درآورد.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۳ آبان۱۴۰۰ (۲۵ اکتبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c75a3f6c-b27d-47d8-9e90-39826519902a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات