728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۶۲هزار و ۲۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۶۲هزار و ۲۰۰نفر بیشتر است

 

  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: ۱۴۱۷نفر بستری، ۲۸۴نفر در ICU و ۴۵تن نیز از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند.
  • دانشگاه پزشکی اهواز: نگران آینده کرونا هستیم اگر این روند ادامه داشته باشد، خطر وقوع پیک بعدی وجود دارد
  • دانشگاه پزشکی قزوین: موارد مرگ ومیر نیز نسبت به روز قبل ۳۳درصد افزایش داشته است
  • ستاد کرونا در خراسان جنوبی: ابتلا به کرونا نسبت به دهه دوم شهریور، ۳۷درصد و بستری ۴ تا ۶درصد افزایش داشته است
  • دانشگاههای پزشکی اصفهان وکاشان: در ۲۴ساعت ۲۸۷نفر بستری و۲۳ نفرفوت شدند. از۱۶۵۳ بستری ۲۸۷نفر در ICU هستند
  • دانشگاه پزشکی کردستان: در ۲۴ساعت گذشته ۳۴۳بیمار جدید شناسایی شد. از ۸۳۴بیمار بستری ۸۶نفر در ICU هستند

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز جمعه ۳۰مهر ۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۶۲هزار و ۲۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان غربی به ۱۶۹۹۸نفر، در البرز به ۱۳۶۱۸نفر، در اصفهان به ۳۱۴۱۰نفر، در تهران به ۱۰۸۲۴۶نفر، در چهارمحال و بختیاری به ۳۵۱۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۷۸۵۵نفر، در خوزستان به ۲۸۳۴۵نفر، در سمنان به ۶۲۱۰نفر، در سیستان و بلوچستان به ۱۲۹۹۰نفر، در فارس به ۱۶۸۳۰نفر، در قزوین به ۵۲۴۹نفر، در کردستان به ۷۴۱۲نفر، در کرمانشاه به ۸۴۵۹نفر، در گیلان به ۱۶۱۳۰نفر، در مازندران به ۱۷۰۲۰نفر و در هرمزگان به ۷۷۶۵نفر رسیده است.

 

در خراسان جنوبی، ستاد کرونا اعلام کرد: «موارد ابتلا به کرونا در استان در هفته آخر مهر نسبت به دهه دوم شهریور، ۳۷درصد و موارد بستری ۴ تا ۶درصد افزایش داشته است» (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۳۰مهر۱۴۰۰).

 

در آذربایجان غربی رئیس دانشگاه پزشکی با اشاره به آمار بالای فوتی، ابتلاء و بستریهای کرونا گفت: «هم اکنون۱۴۱۷ نفر بر اثر کرونا بستری هستند. ۲۸۴نفر در ICU و ۴۵تن نیز از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند. در ۲۴ساعت گذشته ۱۵نفر جان باختند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۳۰مهر۱۴۰۰).

در خوزستان، معاون دانشگاه پزشکی اهواز گفت: «نگران آینده کرونا هستیم اگر این روند ادامه داشته باشد، خطر وقوع پیک بعدی وجود دارد» (ایسنا ۳۰مهر ۱۴۰۰).

در قزوین، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «در ۲۴ساعت اخیر ۲۶۶مورد جدید ابتلای به کرونا شناسایی شد. موارد مرگ ومیر نیز نسبت به روز قبل ۳۳درصد افزایش داشته است» (خبرگزاری نیروی قدس ۳۰مهر۱۴۰۰).

در فارس، معاون دانشگاه پزشکی با اشاره به بالا بودن بیماران بستری گفت: «در شبانه روز گذشته ۲۰۶بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شدند. هم‌اکنون ۱۷۳۴بیمار بستری که از این تعداد ۱۸۰نفر در ICU بستری هستند» (ایسنا ۳۰مهر۱۴۰۰).

در اصفهان، دانشگاههای پزشکی اصفهان و کاشان اعلام کردند: در ۲۴ساعت اخیر ۲۸۷بیمار جدید بستری و ۲۳نفر فوت شدند. در حال حاضر۱۶۵۳ بیمار بستری که ۲۸۷نفر از آنها در ICU قرار گرفته‌اند (ایمنا ۳۰مهر۱۴۰۰).

در یزد، معاون درمان دانشگاه پزشکی گفت: «در شبانه روز گذشته تست کرونای ۲۴۰نفر دیگر در استان یزد مثبت شد. در حال حاضر ۴۴۸بیمار بستری که از این تعداد، ۹۰نفر در ICU نگهداری می‌شوند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۳۰مهر۱۴۰۰).

در کردستان، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «در ۲۴ساعت گذشته ۳۴۳بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد. در حال حاضر۸۳۴ بیمار بستری که ۸۶نفر از آنها در ICU به‌سر می‌برند» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۳۰مهر۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۳۰مهر۱۴۰۰ (۲۲ اکتبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c87b99a4-cf59-4359-a1d4-3e83b5682f98"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات