728 x 90

آمار دروغین وزیر بهداشت رژیم و تمسخر روزنامه باند مغلوب

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت  رژیم
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت رژیم

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت دولت رئیسی جلاد روز گذشته در حالی مدعی واکسیناسیون بیش از ۵۰درصد مردم شد که بر اساس آمار ارائه شده توسط خودش؛ تنها بیش از ۱۴میلیون نفر از مردم واکسینه شده‌اند.
روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی وابسته به باند مغلوب در مقاله‌ای به نام جهت اطلاع، با تمسخر سخنان وی نوشت: «وزیر بهداشت ادعا کرده تاکنون بیش از ۵۰درصد مردم را واکسینه کرده‌ایم! دکتر بهرام عین‌اللهی گفته: در حوزه واکسیناسیون به حدود ۴۵میلیون دوز رسیده‌ایم و دیگر وضعیت دارد فرق می‌کند و تا دو سه هفته دیگر شاید به ۷۰درصد هم برسیم. بنابراین، دیگر لازم نیست دستورالعمل‌هایی که قبلاً داشتیم را اجرا کنیم! ادعای وزیر بهداشت در حالی مطرح شده که برای واکسیناسیون کامل نیمی از جمعیت ۸۰میلیون ایران حداقل باید ۴۰میلیون نفر دو دوز واکسن یعنی ۸۰میلیون واکسن تزریق کنند. ولی ظاهراً وزیر بهداشت به همان تعداد واکسن مصرف شده که هم‌اکنون به بیش از ۴۵میلیون دوز رسیده، بسنده کرده و همان را ملاک واکسینه شدن کامل قرار داده که قطعاً اشتباه است. بنا بر اعلام وزارت بهداشت، تا روز گذشته ۱۴میلیون و ۴۱۶هزار و ۸۵۱نفر در کشور هر دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/044d9812-7ded-4c9a-b13a-51126576a9d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات