728 x 90

آمار جانگداز قربانیان کرونا از ۳۲۶هزار و ۳۰۰نفر گذشت

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار جانگداز قربانیان کرونا از ۳۲۶هزار و ۳۰۰نفر گذشت

  • نمکی: یک مافیا دنبال واکسن است. من همه اسناد را افشا خواهم کرد. اگر فساد را ریشه‌کن نکنیم فرو خواهیم ریخت
  • زالی: مدیریت بیمارستان برای تصمیم‌گیری درباره تختها با چابکی بیشتری عمل کند؛ ضروری است که برای آمادگی در برابر پیک پنجم کرونا نسبت به راه‌اندازی کمیته ترخیص اقدام شود
  • دانشگاه علوم پزشکی زابل: از تست‌های کرونا که در منطقه سیستان انجام می‌شود حدود ۵۵درصد آنها مثبت می‌شود
  • دانشگاه پزشکی مرکزی: بیش از ۳۰۰مورد کرونا نوع دلتا در استان شناسایی شده است و نیمی از نمونه‌ها از نوع دلتا است

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز شنبه ۱۹تیر ۱۴۰۰ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۳۲۶هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است. شمار قربانیان در آذربایجان غربی به ۱۲۰۶۸نفر، در البرز به ۹۲۷۸نفر، در اصفهان به ۲۲۰۷۵نفر، در تهران به ۷۶۱۹۶نفر، در خراسان رضوی به ۱۹۸۷۵نفر، در خوزستان به ۲۰۷۲۱نفر، در سیستان و بلوچستان به ۸۲۹۱نفر، در فارس به ۱۱۰۱۲نفر، در کرمان به ۷۶۳۸نفر، در کرمانشاه به ۶۲۴۳نفر، در گیلان به ۱۰۷۲۱نفر، در لرستان به ۱۲۷۳۰نفر، در مرکزی به ۶۷۱۸نفر، در هرمزگان به ۵۰۷۵نفر و در همدان به ۶۹۶۸نفر رسیده است.

روحانی که از افشای فجایع کرونا در حکومت آخوندی خشمگین بود امروز گفت: «معمولاً رسانه‌های بیگانه و ضدایرانی آن را بزرگ‌نمایی می‌کنند. چند نکته بود که بعد از بررسیها مشخص شد که همه اینها دروغ و کذب محض است»

نمکی وزیر بهداشت رژیم گفت: «یک مافیای دنبال مقوله واکسن است... . . من همه اسناد در این زمینه را یک روزی افشا خواهم کرد. اگر فساد را ریشه‌کن نکنیم فرو خواهیم ریخت» (ایرنا ۱۹ تیر۱۴۰۰).

در تهران، زالی رئیس ستاد کرونا خواستار آمادگی بیمارستانها و مراکز درمانی برای پذیرش بیماران جدید در روز‌های آتی شد و گفت: «هم‌اکنون در آستانه خیز پنجم کرونا هستیم، مدیریت بیمارستان برای تصمیم‌گیری درباره تخت‌های بیمارستانی با چابکی بیشتری عمل کند؛ بنا بر این ضروری است که برای آمادگی در برابر پیک پنجم کرونا نسبت به راه‌اندازی کمیته ترخیص اقدام شود» (تلویزیون رژیم ۱۹تیر ۱۴۰۰).

در سیستان و بلوچستان، رئیس دانشگاه پزشکی زابل گفت: «از تست‌های کرونا در منطقه سیستان ۵۵درصد آنها مثبت می‌شود» (ایسنا ۱۹تیر ۱۴۰۰).

در هرمزگان، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «با کمبود شدید تخت در بیمارستانها روبه‌رو هستیم و روزانه ۲۰۰بیمار بستری می‌شوند و ۱۱۰بیمار نیاز به ICU دارند» (ایسنا ۱۹تیر ۱۴۰۰). رئیس اورژانس هرمزگان گفت: استان با بحران کمبود آمبولانس مواجه است و حداقل ۳۵دستگاه آمبولانس مجهز به سیستم اورژانس پیش بیمارستانی باید اضافه شود (ایرنا ۱۸تیر ۱۴۰۰).

در مرکزی، سخنگوی دانشگاه پزشکی گفت: «بیش از ۳۰۰کرونا نوع دلتا شناسایی شده است و تقریباً نیمی از نمونه‌های مثبت کرونا از نوع دلتا است. ظرفیت مراکز درمانی استان رو به تکمیل شدن است» (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۹تیر ۱۴۰۰).

در فارس، معاون دانشگاه پزشکی شیراز گفت: تعداد بستریها به ۱۶۹۷نفر رسیده و این یک هشدار جدی است (خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۸تیر ۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۹تیر۱۴۰۰ (۱۰ژوئیه۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/22f10964-deda-476a-91cd-fc8aaf4b3894"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات