728 x 90

آلگماینر: چرا رسانه‌های آمریکا نسبت به اعتراضات ایران چشم‌پوشی می‌کنند؟

اعتراضات در ایران
اعتراضات در ایران

سایت آلگماینر روز جمعه ۲۵آذر درباره اعتراضات سراسری مردم ایران و سرکوب صورت گرفته از سوی رژیم آخوندی پرسشی را مطرح کرد و نوشت: چرا رسانه‌های آمریکا نسبت به اعتراضات ایران چشم‌پوشی می‌کنند؟

این سایت هم‌چنین به سکوت هدفدار ان.بی.سی اشاره کرد و افزود: ۸۷میلیون شهروند آمریکایی برای این‌که آگاهی خود را حفظ کنند، اخبار NBC را تماشا می‌کنند. سکوت این شبکه به کسانی که توسط رژیم عمیقاً شرور ایران شکنجه شده و مورد تجاوز قرار گرفته و به آنها تیراندازی و حلق‌آویز شده‌اند، آسیب بزرگی می‌رساند.

آلگماینر هم‌چنین به تهدید اتمی رژیم اشاره کرد و نوشت: آنها هم‌چنین خدمات بسیار بدی به اسراییل و متحدان ما در خلیج‌فارس ارائه می‌کنند، که هر روز که می‌گذرد، با نزدیک‌تر شدن رژیم ایران به نقطه گریز اتمی با خطر فزاینده‌یی مواجهند... .

این معترضان شجاع، باعث تقویت تمام ملت ایران شده‌اند. اعتراضات به هر استانی گسترش یافته و ۱۰۰شهر را به لرزه درآورده است. به‌گفته گروه‌های حقوق‌بشر، بیش از ۵۰۰ معترض جان خود را از دست داده‌اند، از جمله حدود ۵۸ کودک ۱۶ساله و کمتر و ۱۸۰۰۰نفر دستگیر شده‌اند.

این سایت در ادامه آورده است: معترضان می‌دانند که خود را در معرض خطر مرگبار قرار می‌دهند. ممکن است در خیابان مورد اصابت گلوله قرار گیرند یا از ساختمانی پرتاب شوند. آنها هم‌چنین ممکن است به زندان بدنام اوین برده شوند، جایی که به طرز وحشتناکی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند و شاید حتی به اعدام محکوم می‌شوند.

همین دوشنبه گذشته، مجیدرضا رهنورد ۲۳ساله دومین معترض بود که از جرثقیل به‌دار آویخته شد. جرم او، به‌گفته دادگستری ایران، وی در حال جنگ با خدا بود. تنها چهار روز قبل، محسن شکاری ۲۲ساله در حوالی تهران به همین جنایت فرضی به‌دار آویخته شد. ... امیر نصرآزادانی فوتبالیست ۲۶ساله ایرانی نیز به اعدام محکوم شده است.

آلگماینر هم‌چنین درباره خشونت‌های رژیم آخوندی نوشت: اگر رژیم ایران فکر می‌کند که چنین خشونتی صدای انقلابیون را خاموش می‌کند، آنها چیز دیگری در راه دارند. این فقط جنبش اعتراضی را بیشتر تقویت کرده است... .

مردم آمریکا اساساً خوب هستند. اگر وضعیت را می‌دانستند، احتمالاً از کمک به مردم ایران برای سرنگونی رژیم وحشتناکشان حمایت می‌کردند. همان‌طور که سقراط گفت: "اگر خوبیها را بشناسید از آن پیروی خواهید کرد."

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ae9489c-2d02-4bd9-a2b3-16197d913c4e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات