728 x 90

آلودگی هوا همراه با گرد و خاک و وضعیت خطرناک و بحرانی در شهرهای میهن

آلودگی هوا
آلودگی هوا

روز جمعه اغلب نقاط کشور با گرد و خاک و آلودگی هوا مواجه بود بنا به گزارش رسانه‌های حکومتی در غرب و مرکز کشور طی سه روز آینده گرد و خاک ادامه خواهد داشت. کارشناسان رژیم مدعی شدند توده گرد و خاک از روز پنجشنبه از عراق وارد شهرها از جمله کرمانشاه، همدان، ساوه، قزوین و قم شده است.

به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر شاخص آلودگی هوای تهران در حال حاضر روی عدد ۴۱۶ قرار دارد که از لحاظ بهداشتی بسیار خطرناک است و از مردم خواسته شده است از فعالیت در خارج از منزل خودداری کنند.

 

سرپرست حکومتی محیط‌زیست استان کرمانشاه گفت: با ورود توده گرد و غبار به جو استان، هوای شهرهای قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، اسلام‌آبادغرب و کنگاور در وضعیت بحرانی قرار گرفت.

در کردستان وضعیت هوای شهرهای سنندج، سقز و مریوان در شرایط خطرناک قرار گرفت.

در همدان شاخص کیفی هوای استان در شرایط ناسالم برای همه گروهها اعلام شد.

سرپرست حفاظت محیط‌زیست رژیم در خراسان رضوی اعلام کرد در مشهد کیفیت هوای برای پنجمین روز پیاپی در وضعیت هشدار قرار دارد و در لرستان وضعیت آلودگی هوای در بیشتر شهرهای این استان برای دومین روز متوالی در وضعیت ناسالم قرار دارد. (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۱۹فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66c84b66-f91a-4c04-a163-6d152ea017d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات