728 x 90

آغاز بیست‌و ششمین گلریزان همیاری با سیمای آزادی در آستانه ۳۰دی

بیست‌و ششمین گلریزان همیاری با سیمای آزادی در آستانه ۳۰دی
بیست‌و ششمین گلریزان همیاری با سیمای آزادی در آستانه ۳۰دی

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران، بیست و ششمین گلریزان همیاری با سیمای آزادی از ساعت ۱۵ امروز آغاز شد. بر اساس اعلام سیمای آزادی این برنامه ظرف روزهای ۲۴، ۲۵و۲۶دی‌ماه ادامه خواهد یافت.

در شروع برنامه خواهر مجاهد سهیلا قنبرنژاد از مسئولان سیمای آزادی با سلام به هموطنان و همه عاشقان راه آزادی گفت:

برنامه همیاری با سیمای آزادی را ما تقریباً از سال ۱۳۸۵ شروع کردیم تا که به امسال یعنی سال ۱۴۰۰ رسیدیم. هر چند راه بسیار درازی را با هم طی کردیم ولی همین مسیر طولانی خود گویای یک اراده جمعی است، اراده‌ای که قدرت شکافندگی و پیشروی دارد.

 

میهمان بعدی برنامه برادر مجاهد ابوالقاسم رضایی بود که ضمن خیرمقدم به همه هموطنان، تقارن بیست و ششمین گلریزان همیاری ملی با ۳۰دی را یادآور شد. وی در این زمینه گفت: «این برنامه گلریزان سیمای آزادی مصادف شده با ۳۰دی روز آزادی آخرین دسته زندانیان سیاسی به‌خصوص برادر مسعود به این جهت این موضوع را هم به فال نیک می‌گیریم... اون شبی که برادر مسعود آمدند روی بالکن سردر زندان قصر و جمعیت به شور و حال واداشته شد».

وی با یادآوری خاطره‌ای در این زمینه افزود: «اون روزها برادر مسعود خونه عزیز مستقر بودند و دسته‌دسته هموطنانمون از اقشار مختلف شامل دانشجویان، دانش‌آموزان می‌آمدند به دیدن ایشون و دوران پرشور و حالی بود، در آستانه سقوط نظام سلطنتی و حضور فرزندان مجاهد که به کمک مردم از زندانها آزاد شده بودند».

 

برادر مجاهد ابوالقاسم رضایی در بخش دیگری از سخنانش به پایداری پرشکوه نسل مجاهد در خلال بیش از ۴۰سال اخیر اشاره کرد و گفت: «به‌رغم همه این فشارها و سرکوب‌هایی که در این چهل و چند سال بوده آن چیزی که به چشم می‌خورد، مقاومت مردم است... من می‌خواستم بگویم که علت این مقاومت یک مسأله بسیار مهمی است و آن این‌که در مرکز مبارزه با رژیم آخوندی یک نیرویی قرار داشته که در این چهل سال با استواری و قاطعیت سر موضع خودش ایستاده و ذره‌یی از مواضع میهن‌پرستانه خودش عقب‌نشینی نکرده. علت این‌که ما شاهد این مقاومت در این چهل سال هستیم این موضوع است و تازه من فکر می‌کنم که ما بسیاری از جنایاتی که این رژیم مرتکب شده، ابعادش برایمان مشخص نیست».

 

بیست و ششمین گلریزیان همیاری با سیمای آزادی طی روزهای آینده از سایت سیمای آزادی و شبکه‌های اجتماعی آن به‌صورت زنده پخش می‌شود. از همه هموطنان می‌خواهیم این برنامه را از طریق یکی از این شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

هم‌چنین گزیده‌ای از گزارشات این برنامه در سایت مجاهد و شبکه‌های اجتماعی آن درج می‌شود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e31ca350-10e1-4347-a0f2-d44f42449523"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات