728 x 90

آشفتگی و کسادی نمایش انتخاباتی رژیم ولایت فقیه

انتخابات
انتخابات

آشفته بازار شعبده انتخاباتی رژیم ولایت فقیه در دومین روز ثبت نام کاندیداهای سرسپرده با درگیری و کشمکش در هنگام ورود احمدی‌نژاد به ساختمان وزارت کشور برای نام‌نویسی آغاز شد.

احمدی‌نژاد در حالی ثبت نام کرد که از این پیش‌تر سخنگوی شورای نگهبان ارتجاع به احمدی‌نژاد و امثال او گفته بود کسانی که یک بار رد صلاحیت شده‌اند، نباید شرکت کنند.

از همین رو وی، پس از ثبت‌نام تهدید کرد که اگر رد صلاحیت شود در رأی‌گیری شرکت نخواهد کرد.

احمدی‌نژاد:

در صورت رد صلاحیت از هم‌اکنون اعلام می‌دارم که انتخابات را تأیید نمی‌کنم و در آن شرکت نخواهم کرد. نظرم به‌طور قطعی این است که یا به‌صورت کاندید در انتخابات حضور خواهم داشت یا در صورت رد صلاحیت ضمن رأی ندادن به هیچ‌کس حتی افرادی که سابقه دوستی نزدیک با بنده داشتند شرکت نخواهم کرد. (کانال تلگرامی انتخابات رژیم۲۲ اردیبهشت)

علاوه بر احمدی‌نژاد، قاضی‌زاده هاشمی نایب‌رئیس مجلس ارتجاع، رستم قاسمی و محمد عباسی خلیلیان، وزیران نفت و ورزش و کشاورزی دوره احمدی‌نژاد نام‌نویسی کردند. (کانال تلگرامی انتخابات رژیم۲۲ اردیبهشت)

در همین حال، شورای موسوم به وحدت باند غالب ولایت اعلام کرد شرکت کردن آخوند جلاد ابراهیم رئیسی در نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم قطعی است. (خبرگزاری ایرنا رژیم۲۲ اردیبهشت)

پاسدار قالیباف نیز که روز قبل گفته بود به‌دلیل شرکت کردن رئیسی، ثبت نام نخواهد کرد، در پیامی نسبت به پیامدهای جدال درونی در باند خامنه‌ای هشدار داد و گفت: الآن وقت نقد همدیگر نیست بلکه وقت آن است که کنار هم بایستیم. (سایت ۵۵ آنلاین رژیم۲۲ اردیبهشت)

از سوی دیگر، جواد ظریف که پیشاپیش کنار زده شده از عدم شرکت خودش در نمایش انتخاباتی خبر داد. خبرگزاری حکومتی انتخاب در این باره گزارش داد جواد ظریف گفته است: آمدنم با توجه به دلواپسی‌هایی که در این ۸سال و به‌ویژه از نوروز امسال به نمایش گذاشته‌شد، به خیر و صلاح نیست. (خبرگزاری انتخاب رژیم۲۲ اردیبهشت)

در همین حال باند مغلوب ولایت که طیفی از اصلاح‌طلبان قلابی و سرکوبگران مدعی اعتدال را در برمی‌گیرد، به‌رغم این‌که تیغ رد صلاحیت بالای سرشان هست، اعلام کرده که همه کسانی که صحبت از کاندیدا شدن آن به میان آمده ثبت نام خواهند کرد که شامل افرادی چون جهانگیری و تاجزاده و خرازی می‌شود. (خبرگزاری انتخاب رژیم۲۲ اردیبهشت)

همزمان تاجزاده اعلام کرد او از آخوند جنتی نسبت به قانون اساسی ولایت فقیه بیشتر التزام دارد. (تلگرام اصلاحات نیوز رژیم۲۲ اردیبهشت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b1f9820-9adc-43f9-a059-bd2e1ba40277"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات