728 x 90

آذربایجان به کارگزار رژیم ایران ویزا نداد

حسین پیر موذن اتاق مشترک رژیم ایران و آذربایجان
حسین پیر موذن اتاق مشترک رژیم ایران و آذربایجان

دولت آذربایجان، در پی تنشها بین باکو و رژیم ایران، به حسین پیر موذن، کارگزار اتاق مشترک رژیم ایران با آذربایجان ویزا نداد.

مهران فکری نایب‌رییس اتاق بازرگانی رژیم ایران و آذربایجان به سایت حکومتی"رویداد ٢٤" گفت: رییس اتاق در راس هیاتی تصمیم داشتند تا هفته آینده به آذربایجان سفر کرده و نشستی را داشته باشند، اما به دلیل تنش‌های ایجاد شده، برای رئیس اتاق نیز ویزا صادر نشد.

نایب‌رییس اتاق مشترک رژیم آخوندی و آذربایجان تاکید کرد: «از همین رو می‌گویم تا یک بزرگتر پادرمیانی نکند، مشکل همچنان باقی خواهد ماند."»

 

سایت العین الاخباریه چاپ ابوظبی هم روز پنجشنبه ۱۵مهر نوشت، آذربایجان به حسین پیر موذن، سرکرده اتاق مشترک ایران و آذربایجان، ویزا نداد، او قرار بود که در قالب هئیتی هفته آینده به آذربایجان بروند و نشستی را داشته باشد اما به‌دلیل تنشهای ایجاد شده، به این کارگزار اتاق مشترک ایران و آذربایجان ویزا ندادند.
روابط آذربایجان با رژیم ایران به‌عنوان بزرگترین همسایه جنوبی این کشور، از سال گذشته و پس از پایان جنگ آذربایجان با ارمنستان، دستخوش فراز و نشیب‌های زیادی بوده است.
رژیم ایران سطح تنش با همسایه آذری‌اش را افزایش داده و ادعا می‌کند باکو به اسراییل اجازه انجام فعالیت‌هایی را می‌دهد که امنیت این رژیم را به خطر می‌اندازد.
تنش میان رژیم ایران و جمهوری آذربایجان پس از برگزاری رزمایش از سوی همسایه شمالی رژیم ایران در مرز مشترک سه کشور ایران، ارمنستان و آذربایجان رو به فزونی گذاشت و نیروی زمینی ارتش تحت‌امر خامنه‌ای هم در پاسخ به جمهوری آذربایجان، رزمایش فاتحان خیبر را برگزار کرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/229801f0-5455-44c8-a27d-62bb68fc1c7b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات