728 x 90

آدم‌ربایی آشکار رژیم آخوندی و فراخوان به محکومیت و اقدام بین المللی

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آدم‌ربایی آشکار رژیم آخوندی و فراخوان به محکومیت و اقدام بین‌المللی

دولت سوئد که حبیب اسیود دارای تابعیت آن است باید قویاً اعتراض کند و از رژیم بخواهد فوراً او را آزاد کند و به سوئد برگرداند

سناریو و ترفندهای رژیم باید افشا و علنی شود

حقوق حبیب اسیود و جمشید شارمهد و روح‌الله زم باید با نظارت دولتهای سوئد و آلمان و فرانسه به تمام و کمال رعایت شود

پس از ۳۶ساعت اخبار ضد و نقیض، آخوند جنایتکار مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع، امروز به صراحت اعتراف و تأیید کرد که رژیم، حبیب فرج الله کعب معروف به اسیود یک هموطن عرب اهوازی متولد شوشتر را به تلافی عملیات رژه اهواز در ۳۱شهریور ۹۷ از ترکیه ربوده و او اکنون در تهران تحت بازجویی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است.

دو روز پیش در ۹ آبان یک گروه عرب اهوازی اعلام کرد وزارت اطلاعات رئیس سابق آن «آقای حبیب اسیود را در خاک ترکیه ربوده است.در کشاندن وی به ترکیه یک کشور عربی خلیجی و شخصیتهای اهوازی نیز مشارکت داشته‌اند که جزییات آن بعداً اعلام خواهد شد».

اما آخوند ذوالنوری این آدم‌ربایی را «موفقیت چشمگیر دیگری از سوی دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی» توصیف کرد و گفت بعد از دریافت اطلاعات لازم از اسیود و تکمیل پرونده برای حضور در محکمه‌ای عادلانه آماده خواهد شد تا به سزای عمل خود برسد».

مجتبی یوسفی یک نماینده دیگر مجلس ارتجاع نیز گفت حبیب اسیود «به تهران منتقل شده، بعد از بازجویی، اشد مجازات برای وی در نظر گرفته خواهد شد». نماینده مجلس ارتجاع آنگاه با باد و بلوف احمقانه و شاخ و شانه کشیدن آخوندی-پاسداری گفت: «سربازان گمنام وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه تا زمان دستگیری عوامل تروریست، خستگی‌ناپذیر عملیات‌های خود را ادامه می‌دهند... امروز کشورهایی که مدعی دموکراسی هستند از منافقین و تروریست‌ها حمایت می‌کنند و کشوری مثل آلبانی منافقین را پناه داده و امکاناتی در اختیار آنها قرار می‌دهد» تا به «اهداف شوم و پلید خود» برسند.

مقاومت ایران صرفنظر از مواضع سیاسی آقای حبیب اسیود و گروه متبوع وی، این آدم‌ربایی و جنایت آشکار را که نقض قوانین بین‌المللی است، قویاً محکوم می‌کند و ملل متحد و اتحادیه اروپا و دولت سوئد را به اقدام فوری برای بازگرداندن او که دارای تابعیت سوئدی است فرا می‌خواند. فراهم کردن هر گونه تسهیلات برای ربودن پناهندگان ایرانی و مخالفان رژیم ایران و بازگرداندن آنها به ایران از سوی کشورهای دیگر به‌ویژه کشورهای همسایه ایران غیرقابل قبول و منزجرکننده است.

از این پیش‌تر، رژیم با انواع ترفندهای رذیلانه روح‌الله زم و جمشید شارمهد را به دام کشانده و به ایران برده است. سناریو و ترفندهای رژیم باید با جزئیات، افشا و علنی شود.

حقوق اسیود و شارمهد و زم باید طبق قوانین بین‌المللی با نظارت دولتهای سوئد و آلمان و فرانسه به تمام و کمال رعایت شود. سردمداران و سرکردگان رژیم باید به جرم آدمربایی و ترورهای متعدد در ترکیه و کشورهای اروپایی تحت تعقیب و در برابر عدالت قرار بگیرند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۱ آبان ۱۳۹۹ (اول نوامبر ۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f14be97-cedd-4e60-81e4-0d59e9777023"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات