728 x 90

آدام کینزینگر عضو مجلس نمایندگان آمریکا: در صورت ضرورت باید از نیروی نظامی علیه رژیم ایران استفاده کنیم

۲۰۱۹-۰۶-۱۵_۱۱-۰۲-۳۲
۲۰۱۹-۰۶-۱۵_۱۱-۰۲-۳۲

آدام کینزینگر عضو مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با فاکس‌ نیوز درباره حمله به نفتشکها توسط رژیم آخوندی گفت: ما نه تنها باید فشار اقتصادی را علیه رژیم ایران ادامه دهیم بلکه در صورت ضرورت باید از نیروی نظامی علیه آنها استفاده کنیم.

عضو مجلس نمایندگان آمریکا افزود: آنچه باید به‌خاطر داشته باشید این است که ایران ۳۰سال است که به منافع آمریکا حمله می‌کند یک چهارم آمریکاییانی که در جنگ عراق کشته شدند در نتیجه کار رژیم ایران بوده است این چیز جدیدی نیست و کاری که آنها می‌کنند نسخه‌ای از جنگهای ترکیبی است.

لذا این چیزی است که ما باید در مقابل آن دفاع کنیم و دولت باید در مورد این‌که آیا جنگ ترکیبی و حملات ترکیبی یک اقدام نظامی را ضروری می سازد تصمیم بگیرد.

 

سناتور لیندزی گراهام عضو ارشد کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا در واکنش به حمله رژیم آخوندی به نفتکشها در دریای عمان گفت: وقتی شما با یک رژیم یاغی مانند رژیم ایران مواجه می‌شوید و فعالیت تحریک آمیزی که دارند، بایستی پیامی واضح و انکارناپذیر برسانیم که این‌گونه رفتار غیرقابل قبول است. من امیدوارم که دولت ترامپ به کنگره بیاید و فشار تحریم‌ها علیه رژیم ایران را بالا ببرد.

وی افزود: من فراخوان دولت ترامپ و مایک پمپئو که رژیم ایران را در حملات در دریای عمان مقصر دانستند را بسیار تحسین می‌کنم. همان‌گونه که وزیر خارجه اعلام کرد این حملات، تهدیدی برای صلح و امنیت و آزادی کشتیرانی بین‌الملل است.

 

پاتریک شاناهان سرپرست وزارت دفاع آمریکا پس از انفجار در دو نفتکش در دریای عمان طی پیامی گفت:‌ ادامه حملات ناموجه رژیم ایران در این منطقه، تهدیدی برای امنیت و صلح بین‌المللی و حمله‌یی علیه آزادی دریانوردی در دریاهای آزاد است

وی افزود:‌ دولت آمریکا بر دیپلماسی برای پیشبرد یک توافقنامه جامع متمرکز است تا که صلح و امنیت را تقویت کند.

در حالی که ما به‌دنبال جنگ نیستیم وزارت دفاع از نیروها و منافع آمریکا در سراسر جهان دفاع می‌کند. ما از تجارت جهانی و آزادی دریانوردی دفاع می‌کنیم.

پاتریک شاناهان از اقدامات خدمه کشتی یو.اس.اس بین بریج نیروی دریایی آمریکا در نجات خدمه کشتی پانامایی که به‌دنبال حملات در دریای عمان آتش گرفته بود قدردانی کرد.

بنا‌ به‌گفته یک مقام آمریکایی به سی.ان.ان روز جمعه قایق های تندرو ایرانی مانع از قایق های یدک کش از کشیدن و بردن یکی از نفتکشهای آسیب دیده شده‌اند.

 

مایکل مک کال عضو ارشد کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا یک روز قبل از حمله رژیم ایران به نفتکشها در دریای عمان در جلسه استماع گفت:‌ رژیم ایران دشمن استراتژیک ما در خاورمیانه است. آنها حامی شمارهٔ یک تروریسم در جهان امروز هستند.

مایکل مک کال افزود: آنها تاریخچهٔ بیرحمی از خون‌ریزی با آمریکائیان دارند. از بمب‌گذاری خوابگاه تفنگداران در لبنان در سال ۱۹۸۳تا مرگ بیش از ۶۰۰سرباز آمریکایی از سال ۲۰۰۳تا ۲۰۱۱آنها به گروگانگیری آمریکائیان ادامه می‌دهند و علیه متحدانمان در اروپا طراحی می‌کنند.

عضو ارشد کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: رفتار بی‌ثبات‌کننده رژیم ایران در خاورمیانه تهدیدی برای این منطقه و یک تهدید فزاینده برای امنیت، ارتش و اتباع آمریکاست. همین هفتهٔ پیش ژنرال فرنک مک‌کنزی، فرماندهٔ نظامی بالای ما در منطقه نسبت به حمله توسط ایران و نیروهای نیابتی‌اش هشدار داد و فکر می‌کنم گفت که این تهدید قریب‌الوقوع است. متحدان ما در منطقه روزانه با این شرارت مواجهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/690953d6-8058-465d-b940-fdc8aa00722f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات