728 x 90

آدام ارلی: ‎ با جان بولتون دوران مماشات به سر رسیده و روزهای ملاها به شمارش افتاده است

سفیر آدام ارلی، سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا
سفیر آدام ارلی، سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا

 سفیر آدام ارلی، سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا در مقاله‌یی که روز دوشنبه 13فروردین  با عنوان‌: «جان بولتون برای آمریکا خوب است اما برای رژیم ایران بد» در تانهال درج شده از جمله نوشت:

بر اساس لفاظیهایی که از رژیم ایران شنیده می‌شوند تعیین جان بولتون به‌عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا  بدترین کاری بوده که اتفاق افتاده است.اعتراضات ایران، حکمت در مشاور امنیت ملی شدن جان بولتون را تأیید کردند... یک چیز را می‌توان مطمئن بود و آن این است که آمریکا دیگر سیاست مماشات با جمهوری اسلامی را دنبال نمی‌کند.از 2008 سیاست گذاران آمریکا تلاش کرده اند که ملاهای تهران را پذیرا باشند...

تصمیم باراک اوباما برای بیرون کشیدن نیروهای آمریکا از عراق این کشور را در اختیار رژیم ایران قرار داد...

لغو تحریمها به‌عنوان بخشی از برجام مبلغ 150میلیارد دلار را به جیب رهبران ایران ریخت که آنها هم آن را برای کمک مالی به فعالیتهای تروریستی سپاه پاسداران  و پرداخت حقوق به دست نشاندگانش در لبنان، یمن و بحرین اختصاص دادند.

همسایگان منطقه‌یی ایران، تنها کسانی نیستند که از دست این سران رژیم ایران در رنجند، رژیم ایران سرکوبگر ترین رژیم  در خاورمیانه است. این رژیم نسبت به جمعیتش بیشترین اعدامها را در جهان کرده است.

نود درصد همه اعدامها در سراسر خاورمیانه در ایران صورت می‌گیرند. قیامهای اخیر در بیش از 140شهر در سراسر ایران نشان داد مردم ایران از این دیکتاتوری مذهبی خسته و بیزار شده‌اند. آنها مشتاق رسیدن به آزادی، عدالت، دموکراسی و حکومت قانون هستند.

جان بولتون طی دو دهه گذشته، سیاست سرسختانه‌یی را نسبت به تهران پی گرفته است.

استراون استیونسون هماهنگ‌کنندهٴ «کارزار برای تغییر در ایران» به بهترین صورت این را بیان کرد و  در رابطه با تعیین جان بولتون گفت سیاست شامبرلَن هیتلر را به جنگ تشویق کرد. سیاست ایرانِ اوباما رژیم ایران را به صدور ترویزم و دخالت در این منطقه تشویق کرد.

تنها یک راه برای متوقف‌ساختن منازعات و جنگهای جاری وجود دارد: اتخاذ سیاست قاطع نسبت به رژیم ایران و حمایت از قیام مردمی برای یک تغییر دموکراتیک در ایران.

با جان بولتون، بالاخره آمریکا یک مقام ارشد یافته است و او ترجمان این کلمات به‌عمل خواهد بود.

در تابستان 1988رژیم ایران طی 4ماه حدود 30هزار زندانی مرد و زن و نوجوان را به‌خاطر هواداریشان از سازمان مجاهدین خلق ایران اعدام کرد...

حداقل دو موضوع هست که شکی به آن نمی‌توان داشت: پذیرا بودن رژیم ایران صلحی به منطقه نمی‌آورد و این‌که مردم ایران خواهان تغییر هستند.

با جان بولتون در کاکل شورای امنیت ملی، حداقل یک طلیعه امید وجود دارد که دوران مماشات به‌سر رسیده و روزهای ملاها به شمارش افتاده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f776f608-ca76-493f-b814-381d920ca52f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات