728 x 90

آخوند منتجب‌نیا: می‌خواهند مداحان و چاپلوسان را در دانشگاهها بگذارند این جنایت تاریخی است

آخوند منتجب‌نیا
آخوند منتجب‌نیا

آخوند منتجب‌نیا: می‌خواهند مداحان و چاپلوسان را در دانشگاهها بگذارند این جنایت تاریخی است

آخوند منتجب‌نیا عضو سابق مجلس ارتجاع از باند مغلوب، در جنگ گرگها، درباره طرح خامنه‌ای –رئیسی در دانشگاهها گفت: عده‌یی درصدد تصفیه کردن و به تعبیری خالص سازی نظام هستند. آنها می‌خواهند مداحان و چاپلوسان را به جای اساتید نخبه در دانشگاهها بگذارند این جنایت تاریخی است. این اتفاق بدتر از کودتای نظامی است. (سایت اصلاحات نیوز رژیم ۱۸شهریور)

 

نوری قزلچه، رئیس باند ولایی مجلس ارتجاع نیز با هشدار به پیامدهای اخراج اساتید گفت: کسانی در عرصه قدرت و سیاست یک‌دست سازی انجام داده‌اند و تعبیرم این است که یک خودکشی مدیریتی صورت گرفته است و از آنچه در دانشگاهها رخ داده را به خودکشی فرهنگی تعبیر می‌کنم.

وی افزود: باقی گروهها هم نبایند دلخوش باشند که به ما کاری نداردند؛ مطمئن باشید این روند به‌زودی به حوزه‌های علمیه هم خواهد رسید.(سایت دیده‌بان رژیم ۱۹شهریور)

 

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان در دفاع از اخراج اساتید و جایگزینی آنها با مداحان ولی‌فقیه ارتجاع از جمله مداح جنایتکار سعید حدادیان نوشت که او به جبهه رفته و در عملیات مرصاد حضور داشته است.

پاسدار حسین شریعتمداری در واکنش منفوریت چماقدار و مداح خامنه‌ای نوشت: فقط کسانی که با نظام سرناسازگاری دارند می‌توانند در شمار حمله کنندگان به او قرار گیرند. (روزنامه کیهان رژیم ۱۹شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa4fd79f-393e-401c-898b-24dc47564a73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات