728 x 90

آخوند مسیح مهاجری: برای حل قطعی مشکلات باید ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و آستان قدس به صحنه بیایند

آخوند مسیح مهاجری: پول‌های ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان را خرج کرونا کنید
آخوند مسیح مهاجری: پول‌های ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان را خرج کرونا کنید
  • وحشت از پیامدهای طرح جنایتکارانه بازگشایی مشاغل و روانه کردن مردم و زحمتکشان به قربانگاه کرونا بحران نظام و جنگ گرگها را تشدید می‌کند.
  • هشدار و اعتراف تکان‌دهنده آخوند مسیح مهاجری مشاور دو رئیس‌جمهور ارتجاع: ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و آستان قدس اگر پولشان را برای مردم مستضعف هزینه نکنند به چه کاری می‌آیند؟

 

خامنه‌ای روز ۲۱فروردین ۹۹ گفت: «عده‌یی هستند که در این شرایط و در این اوضاع حقیقتاً زندگی‌شان به سختی قابل گذران هست و نمی‌توانند زندگی معمولی عادی خودشان را اداره کنند مردمی که دستشان باز هست و توانایی دارند بایستی در این زمینه فعالیت وسیعی را شروع کنند».

 

خامنه‌ای در حالی حل و فصل مشکلات مردم محروم را به این و آن احاله می‌دهد که صدها میلیارد اموال مردم ایران را در بنیادهای غارتگر تحت کنترل خودش انباشته کرده و لی برای پرهیز از تأمین مایحتاج اولیه زندگی مردم در شرایط قرنطینه، آنها را روانه قربانگاه کرونا در مترو و خیابان و بازار و کار خانه‌ها و ادارات می‌کند و طرح جنایتکارانه بازگشایی زود هنگام مشاغل را به‌رغم همه هشدارها از روز ۲۳فروردین توسط روحانی به اجرا گذاشته است.

در این میان وحشت از پیامدهای وحشتناک این سیاست ضدمردمی و فوران خشم مردم به ستوه آمده، باعث تشدید بحران درونی رژیم و جنگ گرگها شده و سر و صدای مهرها و سرکردگان حاکمیت را هم در آورده است.

 

آخوند مسیح مهاجری که از سال ۱۳۶۰ تاکنون مدیر روزنامه جمهوری اسلامی به صاحب امتیازی علی خامنه‌ای، و در دولتهای رفسنجانی و خاتمی، مشاور رئیس‌جمهور نظام بوده است، روز ۲۴فروردین یک روز پس از شروع این طرح جنایتکارانه در مقاله تکان‌دهنده‌یی به باند غالب نظام و بنیادهای تحت کنترل خامنه‌ای هشدار داده و می‌نویسد: کمک مردمی هر قدر هم که گسترده باشد نمی‌تواند پاسخگوی نیازهایی باشد که در اثر رکود اقتصادی ناشی از کرونا پدید آمده است. این کمک می‌تواند بخشی از زخم‌ها را التیام ببخشد ولی نمی‌تواند تمام مشکلات را حل کند. برای حل قطعی مشکلات باید قدرتهای مالی بزرگی به صحنه بیایند که از تمکن بسیار بالایی برخوردارند و اموال آنها متعلق به مردم است.

این قدرتهای مالی عبارتند از ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و آستان قدس رضوی. امکانات و منابع مالی گسترده‌یی که در اختیار این مراکز وجود دارند اگر به عرصه کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا آورده شوند، مشکلات این اقشار در کوتاه‌ترین زمان و به‌صورت کامل برطرف خواهد شد. این اموال و امکانات متعلق به مردم هستند و دقیقاً در چنین موقعیتهایی باید از آنها برای حل مشکل مردم استفاده شود.

 

آخوند مسیح مهاجری در ادامه می‌افزاید: «وقتی سخنان مسئولان این مراکز قدرت مالی را درباره اقداماتشان برای کمک به اقشار آسیب‌دیده می‌شنویم، به این نتیجه می‌رسیم که آنها یا از ابعاد گسترده ضربه‌ای که در این شرایط به مردم وارد شده اطلاع درستی ندارند و یا نمی‌خواهند پول‌هایی که در اختیار دارند را برای کمک به آنان هزینه کنند.

ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و آستان قدس اگر پولشان را برای مردم مستضعف هزینه نکنند به چه کاری می‌آیند؟».

سایت حکومتی الف ۳۰شهریور۹۸ نوشت: «چهار نهاد در ایران یعنی ستاد اجرایی فرمان امام، قرارگاه خاتم‌الانبیاء، آستان قدس رضوی و بنیاد مستضعفان، در مجموع ۶۰درصد سرمایه‌های ایران را دارند»‌ هم‌چنین احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق رژیم در نامه‌یی خطاب به خامنه‌ای در ۲۲اسفند ۹۶ نوشته بود بنیادهایی که دست خامنه‌ای و سپاه است، «۷۰۰هزار میلیارد تومان ثروت دارند که مردم از گزارش کار و درآمد و محل مصرف آنها بی‌اطلاعند».

گزیده‌یی از اطلاعیه شماره ۲۲ارتش آزادیبخش ملی ایران – ۱۹فروردین ۹۹

 

شورش در جنگ سرنوشت با کرونای ولایت

۴-خامنه‌ای باید ۱۰۰میلیارد دلار سرمایه و دارایی‌های «ستاد اجرایی فرمان خمینی» ملعون و ثروت عظیم انباشته در تعاونی‌های سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و بنیاد مستضعفان و پولهایی را که در عراق و سوریه و یمن و غزه و لبنان هزینه می‌کند به بهداشت و درمان مردم ایران اختصاص دهد.

۵-رژیم با همین سرمایه و پول می‌تواند از طریق بهداشت جهانی و صلیب‌سرخ بین‌المللی بدون هیچ محدودیتی برای مقابله با کرونا دارو و تجهیزات پزشکی تهیه کند و در اختیار بیمارستانها و مردم قرار بدهد.

۶-بودجه اتمی و موشکی رژیم و سرمایه‌ها و امکانات هلال‌احمر که برای صدور ارتجاع و تروریسم مراکز متعددی در خاورمیانه و آفریقا دایر کرده است، باید صرف درمان مبتلایان کرونا و بیماران محروم شود.

۷- حقوق معوقهٔ پرستاران و کادر پزشکی و کارکنان زحمتکش بیمارستانها باید بلادرنگ از بودجه و کلان سرمایه‌های سپاه پاسداران پرداخت شود.

۸-داراییهای آستان قدس رضوی در خراسان که با موقوفات نجومی به نام امام رضا در چنگ خامنه‌ای است پول و سرمایه عظیمی دارد که هم‌اکنون می‌تواند در آستانهٔ سال نو دستمزدها و حقوق پرداخت نشده کارگران و معلمان و کارمندان و هزینه درمان آنها را تأدیه کند. سیاست ظالمانه و ضدانسانی پرداخت نکردن حقوق به‌شمار عظیم کارگرانی که در بحران کرونا اخراج یا به مرخصی اجباری فرستاده شده‌اند باید متوقف شود.

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/08a4d089-37e2-49e1-86d6-8a780670fc4d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات