728 x 90

آخوند مجید انصاری مهره باند روحانی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تهدید به‌قتل شد

آخوند مجید انصاری
آخوند مجید انصاری

با بحرانی‌تر شدن موضوع تصویب کنوانسیونهای مربوط به اف.ای.تی.اف در درون رژیم، آخوند مجید انصاری از مهره‌های باند روحانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی اعلام کرد پس از جلسه روز شنبه تهدید به‌قتل شد. در این جلسه قرار بود لایحه پالرمو، به تصویب برسد.

وی گفت: بعد از جلسه روز شنبه مجمع "پیامک‌هایی حتی تهدید به‌قتل و به تعبیر آنان برخورد خونین" دریافت کردم و خواهان رسیدگی به این موضوع هستم.

وی پیشنهاد کرد که در صورتی که لایحه پالرمو در مجمع تشخیص نظام به تصویب نرسد، رفراندوم برگزار شود.

 

آخوند انصاری – ۸بهمن ۹۷:

مجمع هم داره در یک فضای کاملا آزاد و بدون از تنش موضوع رو بررسی می‌کنه معنا نداره که یک جریانی بنشیند افرادی رو بسیج بکنند و در شبانه روز صدها پیامک بعضاً تهدید آمیز، من از دیروز پیامکهایی ‌ایی حتی تهدید به‌قتل و برخورد خونین به تعبیر اونها شدم. البته ما که بیدی نیستیم از این حرفها بترسیم ولی باید واقعاً من از دستگاه قضایی از دستگاه اطلاعاتی امنیتی کشور خواهش می‌کنم بررسی بکنند این کدام جریان هست که نشسته عده‌یی رو تحریک می‌کنه که اعضای مجمع تشخیص مصحلت یا قبلش نمایندگان مجلس رو تهدید می‌کنند که اگر رأی دادید فلان می‌شود و به همان می‌شود خوب این در واقع تهدید نظامه این تهدید ساختارها است این بالاترین قانون‌شکنی است که عده‌یی به خودشون حق بدن که چون ما فکر می‌کنیم پیوستن به پالرمو خلاف مصلحت است، اگر نمایندگان انجام دادن خائنند با همین تعابیر، نمایندگان رو خائن، دولت رو خائن، و به نمایندگان اعضای مجمع تشخیص گفتند وارد این خیانت نشو.

 

گزارشی درباره بحران درونی حکومت آخوندی:

در شرایطی که نظام ولایت فقیه راه برون رفتی از بحرانهای گریبانگیر ش نمی‌یابد، تنگ‌تر شدن حلقه محاصره و تحریمها و روند تحولات بین‌المللی در رابطه با حکومت ونزوئلا که از حکومتهای متحد فاشیسم مذهبی است، وحشت سردمداران نظام را از پیامدهای بحران اقتصادی و خطر اعتراضات مردمی و قیام به اوج رسانده است.

 

امیر محبیان از مهرهای باند ولایت فقیه که رسانه‌های حکومتی از او به‌عنوان تئوریسین این باند نام می‌برند در پاسخ به این سؤال که «‌با توجه به افزایش فشارهای اقتصادی در سال۹۸در ایران و اتفاقاتی که در کشورهایی مانند فرانسه و ونزوئلا رخ داده به چه میزان احتمال این مسأله وجود دارد که در ایران نیز شاهد واکنش مردم نسبت به وضعیت اقتصادی باشیم؟» ناگزیر اذعان کرد: « احتمال تبدیل شدن آن به جریانهای منطقه‌ای و سراسری هم‌چنان‌چه در دی سال ٩٦رخ داد؛ ناممکن نیست. از نظر من این اعتراضات امری غیرطبیعی نیست. نظام باید در برابر این وضعیت جدید رویکرد و حتی راهبرد جدیدی اتخاذ کند. این‌که مردم در برابر مسائل حل نشده اعتراض کنند امری کاملا طبیعی است. اگر دیدیم کسی اعتراض نکرد باید تعجب کرد». وی به کارگزاران حکومتی گوشزد کرد: «نظام اکنون در جایگاهی است که باید اعتراض را که به‌عنوان حق قانونی به‌رسمیت شناخته، عملاً اجازه دهد اعتراض وجود داشته باشد. اعتراض نباید عملی ضد انقلابی تلقی شود».(روزنامه حکومتی آرمان ۸بهمن۹۷)

 

در همین حال روز هشتم بهمن قاسم میرزایی نکو عضو مجلس ارتجاع همسو با باند روحانی گفت:

مجلس ارتجاع -۸بهمن: گذشته‌ها نمی‌گذرد زخم خستگی این قصه‌ها امروز تهاجم فرهنگی ست آن‌قدر که شعارها می‌شود تمام شدن ماجرای اصلاح‌طلب و اصول‌گرا و مجلس ختم نسل انقلاب. ما هیچ ما نگاه اما این پایان قصه نخواهد بود گرگ پیر خسته اژدهای هفت سر شده امروز دردها دیجیتالی درمان می‌شود و هزار فرقه و حلقه لیکن سر حلقه دشمنی‌ است که باید تیشه به ریشه بزند و نابود کند. بحران آب و نفت و غذا.

 

خاطرنشان می‌شود روز گذشته نیز جهانگیری معاون اول آخوند روحانی در وحشت از انزوای مردمی رژیم گفت: « اگر مردم اعتراضی نسبت به شرایط دارند، باید اعتراض آنها شنیده شود، برای بالا بردن اعتماد و امید اجتماعی باید ساختار‌های حکمروایی اصلاح شود».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/99197cfb-385f-47b6-a504-23eb35a92f00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات