728 x 90

آخوند علم الهدی: نمایشگاه لوازم آرایش، این دهان کجی به رهبری نیست؟

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی

آخوند علم الهدی گماشته خامنه‌ای در مشهد در جمعه‌بازار امروز این شهر بن‌بست ولی‌فقیه را به نمایش گذاشت  و گفت:‌ نمایشگاه لوازم آرایشی دهن کجی به رهبری نیست؟

آخوند علم‌الهدی گفت: لوازم آرایش چقدر در جامعه ما ضرورت داره کالای لوازم آرایشی چقدر برای مردم ما لازمه حالا به این کاری نداریم شما نمایشگاه لوازم آرایشی یک چیزی که جزو ضروریات این مردم نیست درست کردید بعد تو نمایشگاه کالای خارجی آن تولیدکننده خارجی تو نمایشگاه لوازم آرایش تولیدکننده خارجی رو آوردید کنار تولیدکننده داخلی و کالای با کیفت لوازم آرایش خارجی رو مقابل این قراردادید که تولید داخلی رو سرکوب کنید و کشور بازار کالای لوازم آرایشی تولید خارجی بشود، این کار درستی است! این دهان کجی به رهبری نیست؟

 من نمی‌دانم فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی از این نمایشگاه خبر دارند یا نه؟

وی  افزود:‌ تو این مملکت ما  می‌گویم نفوذه میگن چرا می‌گویی نفوذ؟ یقینا این کار آقای وزیر متدین ما نیست کار معاونش هم نیست او هم متدینه، کار آن آقای مدیر کل یا معاون مدیر کل یا اون مشاور مدیر کل  یا اون سیر مشاورینی که راه انداختن، اینا توشون عامل نفوذی نیست؟ در زمانی که آمریکا و اروپا دارند دست به دست هم  می‌دهند سفره برجام را جمع کنند تحریمها را تشدید کنند در یک همچین موقعیت آوردن یک همچین جریان و این جا را بازار لوزام آزاد کالای آرایشی خارجی کردن این چه توجیهی دارد؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b2dfb43-c0c5-4769-829d-28d130b566e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات