728 x 90

آخوند علم‌الهدی: رسماً مقابل حرف خامنه‌ای می‌ایستند

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی

آخوند علم‌الهدی چهارشنبه ۱۴خرداد در تلویزیون حکومتی در مشهد به ضعیف شدن خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع اعتراف کرد و گفت: «مقام ولایت دارد حرفی را می‌زند اما رسماً مقابل حرفش می‌ایستند یک آقایی ادعا دارد من لیدر سیاسی هستم من این حرف را دارم رهبری این حرف را دارد».

وی گفت: «بابا حجت امام زمان آمدند گفتند که آقا این مسأله که ما توانستیم اصالت ادبیات و اصالت فرهنگ خودمان را حفظ کنیم، صرف‌نظر از مقام رهبری و مقام ولایت دارد همچین حرفی را می‌زند. اما چون معصوم نیست چون حضور معصوم نیست. خب رسماً مقابل حرفش می‌ایستند. حرف می‌زنند به‌عنوان یک لیدر سیاسی یک آقایی ادعا دارد من لیدر سیاسی هستم من این حرف را دارم رهبری این حرف را دارد تو همین نظام و تو همین مملکت بدبختی ما این است».

آخوند علم‌الهدی هم‌چنین وحشت خود را از مجاهدین نشان داد و گفت: «یک عده از این (مجاهدین) میرفتند تو مسجدها نفوذ می‌کردند به‌عنوان جوانهای مسجد اول کاری که می‌کردند با پیش نماز در می‌افتادند امام جماعت را می‌زدند از مسجد بیرون می‌کردند».

وی گفت: « ما جفا کردیم در حق رهبری درباره امام هم همین‌طور الآن یک جملاتی از امام را جوانهای ما می شنوند ولی این را نمی‌دانند که امام در چه زمانی این جمله را فرمودند در چه شرایط اجتماعی گفتند و از این جمله چی اراده کردند یک عده از این منافقین میرفتند تو مسجدها نفوذ می‌کردند به‌عنوان جوانهای مسجد اول کاری که می‌کردند با پیش نماز در می‌افتادند و همین قدر امام جماعت می‌توانست جوانها را اشباع کند یک بهانه‌یی می‌گرفتند امام جماعت را می‌زدند از مسجد بیرون می‌کردند این کاری در واقع یک توطئه‌یی آن زمان اجرا می‌شد یا می آمدند نفوذ می‌کردند در مسجد و با نفوذشان در مسجد اینها شروع می‌کردند.

ببینید عزیزان اینها نفوذ می‌کردند و واقعاً بهم می‌ریختند مسجدها را. .». .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75c707cf-ff96-48e0-a7df-84713d6dbf26"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات