728 x 90

آخوند علم‌الهدی: اگر آب جاری نشه، اصفهان قیامت میشه، قیامت در مقابل کی؟ در مقابل نظام؟

آخوند علم‌الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای، در مشهد
آخوند علم‌الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای، در مشهد

آخوند علم‌الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای، در مشهد در وحشت از خیزش مردم اصفهان با دجالیت آخوندی گفت:

«اصل مطالبه و اصل نقد حق مردم هست! اونی که ما امروز دچارش هستیم این فریب‌های رسانه‌یی هست که هم از خارج هم از داخل باعث می‌شود حق را به ناحق مبدل کنند مطالبه را به زیاده‌خواهی و نقد را به عیب جویی! این فریب رسانه‌یی این بزرگترین مشکل امروز ما در زندگی اجتماعی‌مان است که اینها می‌آیند مطالبه‌های به حق مردم را یک چهره ناحق به آن می‌دهند و به‌صورت یک جریان ساختارشکنانه ناحق مبدل می‌کنند! این بزرگترین جنایت جریان رسانه‌یی امروز دنیا هست حالا اونی که از خارج کشور هست معلوم هست مربوط به دشمن هست دشمن جز دشمنی و عداوت کار دیگه با ما ندارد اما آن کسی که باعث واقعاً نگرانی هست مسائل رسانه‌یی داخل در این شبکه‌های اجتماعی و در این فضای مجازی ست و به یک جریان هنجارشکن و ساختارشکنانه مبدل بشود.

 

 

گماشته خامنه‌ای در ادامه با اعتراف به خیزش مردم اصفهان و نفرت آنها از نظام گفت:

«آنچه که مهم است در داخل افراد مختلف اینها بیایند دنباله‌رو دشمن بشوند در زمین دشمن بازی کنند و تحت تأثیر دشمن بخواهند این ناحق رسایی و این ناحق سرایی را در جامعه ما رایج کنند این باعث ناراحتی هست و این فریب رسانه‌یی بزرگترین جنایت اجتماعی است که متأسفانه امروز در جامعه ما رخ می‌دهد در هفته‌های گذشته مردمی به‌عنوان مطالبه حق آمدند در اصفهان اجتماع کردند تجمع کردند کنار پل خواجو در زاینده رود حقابه خودشان را مطالبه بکنند.

خب در اینجا این قضیه را به‌صورت یک حرکت ناهنجار ساختارشکنانه یک عده افراد معلوم‌الحال در بیاورند آن هم از قبل دشمن‌ها برای یک هم‌چنین جریانی دقیقاً برنامه‌ریزی داشتند مزدوران خودشان را با کوکتل مولوتوف به وسط این جمعیت بفرستند چادرهای مردم را آتش بزنند حرکت‌های ناهنجار شعارهای ساختارشکنانه‌ای انجام بدهند مردم اصفهان مردمی نیستند که برای نان و آب شان بیایند مقابل نظام بایستند! مقابل انقلاب بایستند به مسئولان اهانت کنند این مردم اصفهان نیستند!مردم اصفهان مشکلشان حل شد کشاورزان پراکنده شدند رفتند این چند صد نفر که بعضی از آنها مزدور دشمن هستند بعضی از جوانهای ناآگاهی که به تحریک مزدوران دشمن آمده‌اند آنها با تحریف رسانه‌یی و فریب رسانه‌یی این‌ها را انداختند وسط معرکه به ضرر نظام استفاده کنند.

مردمی که این جور خون می‌دهند برای این نظام خون می‌دهند برای انقلاب این مردم برای نان و آب شان می‌آیند مقابل نظام بایستند؟؟مقابل انقلاب بایستند؟؟ توهین به شخصیتهای نظام و انقلاب و اصول انقلاب بکنند؟ این مردم هستند؟ خون بالاتر است یا نان یا آب؟ یعنی فکر می‌کنید آب از خون بالاتر هست؟ این مردم خون دادند برای این نظام و انقلاب این همه شهید دادند این همه فداکاری کردند حالا اینها بیایند بگویند:
اگر آب جاری نشه
اصفهان قیامت میشه
قیامت در مقابل کی؟ در مقابل نظام؟ در مقابل انقلاب؟

آخوند علم الهدی سپس ضمن اینکه قیام‌کنندگان را جوانان ناآگاه خواند، وحشت خود را از فضای مجازی برای چندمین بار ابراز داشت و گفت: اینها که جمع شده‌اند و این حرکتهای هنجارشکنان را انجام دادند اینها دشمنان مردم اصفهان بودند یک عده جوان نا آگاه هم خام و نپخته دنبال سر اینها راه افتادند ... برادران، خواهران، برادران جوان، خواهران جوان، شما که دست به موبایل هستید شما که کاملاً در ارتباط با شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی رسانه‌های گوناگون مختلف از رسانه‌های دشمن و رسانه‌های داخلی هستید حواستان جمع باشد این حرکتهای رسانه‌ای در جهت مطالبات شما را فریب ندهد و مطالبات شما را تحریف نکند». (تلویزیون آستان رضوی رژیم ۱۲آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4423f2cc-76ba-4980-bc43-6cc43be81748"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات