728 x 90

آخوند طائب: این نسل جوان که نمی‌داند مجاهدین چی بودند نمی‌داند بعد از جنگ مرصاد توی زندانها چکار می‌خواستند بکنند

آخوند طائب
آخوند طائب

آخوند طائب سرکرده قبلی اطلاعات سپاه پاسداران:

این نسل جوان که نمی‌داند مجاهدین چی بودند نمی‌داند بعد از جنگ مرصاد

توی زندانها چکار می‌خواستند بکنند اینها را که نمی‌داند

آدم اطلاعاتی علنی نمی‌شود ولی در پنهان با همه رفیق باید باشد

توی گروهکها هم باید رفیق داشته باشیم همه جا باید سیستم اطلاعاتی باشد

 

آخوند طائب مشاور سرکرده سپاه پاسداران ۱۷آذر ۱۴۰۱

یک دانشجوی دختر: بنده نماینده تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هستم مطالبی را خدمت بزرگواران عرض می‌کنم مورد اول چرا رسانه ما باید این‌قدر رها باشد؟ هر فردی هر موضوعی را که بخواهد بیان کند بدون ارائه سند و مدرک برای مثال رقم کشته شده‌ها در آبان ۹۸، توصیف و روایت مسایل اخیر، وقایع زاهدان و ماجرای خانم مهسا امینی اینها را از چند جنبه ایجاد می‌شود ْ اینها از چند جنبه ایجاد می‌شود.

یک - عدم شفافیت رسانه و سرعت کند رسانه‌های داخلی در اطلاع‌رسانی این مسایل

دو - رها شدگی رسانه و فضای مجازی و عدم نظارت صحیح در هیچ کجای دنیا شاهد این حجم از رهاشدگی رسانه‌ها نیستیم

 

جعفرزادگان هستم دبیر انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور مشهد و نماینده دفتر تحکیم وحدت در شرق کشور: آیا نظام توانایی برخورد قاطع با اغتشاشگران را نداشت؟ یا رأفت اسلامی مانع این اتفاق شد؟

سؤال دوم: مسأله اصلی بنده هست درباره شبکه نفوذ حضرت آقا در دیدار با بسیجیان مسأله مهم و حائز اهمیتی را درباره نفوذ در دستگاههای امنیتی... ... . به‌هرحال برنامه دشمن یا ترور است یا نفوذ کاری به اقدامات سلبی نداریم نکته حائز اهمیت اقدامات ایجابی هست که در قبال این اتفاقاً و برنامه‌ریزی دشمن باید ایجاد بشه بفرمایید توضیح شما نسبت به این مسأله و برنامه‌ای که دارید در برخورد با این مسأله چی هستش. تشکر از وقتی که به بنده اختصاص دادید و حضور شما... ... .

آخوند طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه: راجع به فتنه گفتند دوستان خلاصه یک عده ساکت فتنه شده یکسری‌شان هم رفیق، ما خب بله ما الحمدالله همه جا رفیق داریم خلاصه سیستم اطلاعاتی آدم اطلاعاتی علنی نمیشه ولی در پنهان با همه رفیق باید باشه و هم کارش را بتواند بکند توی گروهکها هم باید خلاصه رفیق داشته باشیم خلاصه ما همه جا باید سیستم اطلاعاتی باشه دیگه بله منهم قبول دارم... ... . این‌که می‌گویند چرا مماشات! عزیزان مماشات نیست عرض کردم دستورالعمل جنگ ترکیبی با جنگ امنیتی فرق می‌کنه در جنگ ترکیبی دادگاه او را برگزار می‌کنی دو تا دادگاه قبل از کار ما برگزار کرد چرا آمد دادگاه اعدامها را برگزار کرد؟ میگه توی این نسل جوان که نمی‌داند منافقین چی بودند نمی‌داند بعد از جنگ مرصاد توی زندانها چی کار می‌خواستند بکنند اینها را که نمی‌داند میگه بگذار من این را انجام بدهم خشونت را ببرم بالا اعتماد به تردید نسبت به دولت را شروع کنم حالا شما می‌خواهید دادگاه بعدی را برگزار کنید اگر این دادگاه به موقع برگزار نشه چه زود چه دیرتر هر دوتایش ضرر است ها !... ... . این مماشات نیست این را بهش می‌گویند صبر راهبردی بله ممکن است بعضی جاها تاکتیکی من نمی‌خواهم بگویم یک جا تاکتیکی ممکن است دیرتر رفته باشند زودتر از این باید می‌رفتیم مگه ۹۸ با ۱۴۰۱ توان ما فرقی کرده؟ چرا در ۹۸ زود جمع شد؟ برای این‌که اون قصه روز اول توی نصف روز اول جمعیت جدا شد زود رسید به جمعیت سخت اصلاً جنگ ترکیبی نبود یک موضوع بود هنوز حاکمیت دوگانه بود توی حاکمیت دوگانه که دشمن نمی‌خواهد بازی را بهم بزند که اما اینجا چی هست؟ اینجا جنگ ترکیبی همه توان را می‌آورد... ... . ما با این سرویسهای منطقه‌ای تبادل داریم دیگه یک زمانی یکی از این کشورهای منطقه آمد اینجا اتفاقاً نوبت من بود بروم توی اون کشور صحبت کنیم این بلند شد آمد اینجا گفتش که من از آمریکا می‌آیم معمولاً این می‌آمد اولین بحث‌مان این بود که این .... می‌گفت ما سالی یکبار می‌رویم آمریکا با آمریکاییها هم ارتباط داشتند ما تخلیه‌اش می‌کردیم..

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e50a4fd6-1851-499c-bdff-a2dce58f490c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات