728 x 90

آخوند روحانی: کشور چند پاره نمی‌تواند کاری از پیش ببرد

آخوند حسن روحانی-آرشیو
آخوند حسن روحانی-آرشیو

آخوند روحانی روز چهارشنبه ۳اردیبهشت در تلویزیون شبکه خبر رژیم از افشای آمار قلابی رژیم و جنگ گرگها با غیض گفت: این رسانه‌های ماهواره‌یی به اندازه کافی هستند، برای این‌که دروغ بگویند و نقائص بزرگ را بزرگ بکنند، دیگه نیاز به این داخلیها نیست. فعلاً ما در این شرایط به یاری هم بشتابیم.

 

آخوند روحانی گفت: راجع به آمار تردید می‌کنند، راجع به درمان تردید می‌کنند، راجع به پیشرفت کشور تردید می‌کنند، راجع به کارآمدی نظام تردید صبح تا شب.

 

آخوند روحانی به اوضاع به‌هم‌ریخته درون رژیم اعتراف کرد و گفت: نظام چند پاره نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. هر کس هر گوشه‌یی بخواهد کار خودش را بکند وضعیت بحرانی می‌شود. رقابت انتخاباتی ۹۶سه سال است تمام شده رقابت غیراخلاقی خوب نیست. دنبال این هستیم یک گوشه‌یی چیزی پیدا کنیم علیه هم بگوییم.

 

رئیس‌جمهور ارتجاع از افت بی‌سابقه قیمت نفت ورشکستگی و تشدید بحران اقتصادی رژیم‌ گفت: در وضعیت کنونی قیمت و عرضهٔ نفت، ما داریم ضربه می‌خوریم.

 

تلویزیون شبکه خبر رژیم - آخوند روحانی ۳اردیبهشت ۹۹:

«حالا بگذریم از یک گروه کوچکی که همیشه کاسب هستند روز تحریم کاسب تحریم هستند روز کرونا هم کاسب کرونا هستند یک افکار کودکانه و بچه‌گانه‌ای در ذهن یک اقلیت کوچکی سیر می‌کند و خیلی ما متأسفیم که این اقلیت کوچک خط را از بیرون می‌گیرد و حالا اگر در واقعیت هم متصل به آنها نیست متأسفانه هر چه آنها می‌گویند اینها تکرار می‌کنند دو مرتبه بلندگویی هستند که حرف بیگانگان را تکرار می‌کنند راجع به آمار تردید می‌کنند راجع به درمان تردید می‌کنند راجع به پیشرفت کشور تردید می‌کنند راجع به کارآمدی نظام تردید صبح تا شب دنبال وسوسه هستند تو فضای مجازی فضای غیرمجازی گوشه روزنامه کنار آن رسانه همه جا دنبال این هستند که مردم را به اضطراب دعوت کنند مردم را به عدم اعتماد دعوت کنند.

وقتی یک جامعه‌یی دچار اضطراب و دلهره و تاریکی و ناامنی و آینده به هم ریخت و نا مطمئن خوب معلوم هست تاثیر این ویروس هم در آن شرایط بیشتر می‌شود.

این که به تدریج یک بازگشایی‌هایی شروع شد این ضرورت کشور بود.

حالا بعضی از استانها روند صعودی بود بحمدالله در روزهای اخیر یک مقداری آمده پایین و شرایط فرق کرده هنوز هم در چند تا استان ما مشکل داریم و باید مراقبت‌مان مراقبت بیشتری باشد تا از این مسأله بتوانیم ما عبور کنیم.

شرایطی که امروز راجع به نفت ما داریم مشاهده می‌کنیم کم نظیر بوده که در عرض چند ماه این‌چنین سیر نزولی در قیمت نفت داشته باشیم در درخواست نفت در دنیا داشته. بعضی‌ها من دیدم یک تیترهایی را انتخاب کردند مثل این‌که این یک موفقیت بزرگ برای ما بوده و یک شکست بزرگ برای بعضی؛ نه برای همه ما مشکل درست کرده برای ما هم مشکل درست کرده.

اگر اینجا کشور ما چندپاره بشود یعنی هر کسی هر گوشه‌یی بخواهد یک کاری انجام بدهد متحد نباشیم وحدت نداشته باشیم یک بهانه جزیی پیدا کنیم حالا یک بنده خدایی آمده یک گزارشی بدهد یک اشتباهی کرده حالا آن اشتباه او را بگیریم هی آن اشتباه را تکرار بکنیم هی به این دستگاه بگوییم تو دنبال کن به اون دستگاه بگوییم تو دنبال کن بابا خود مولف فهمیده که اشتباه کرده آمده عذرخواهی کرده باز شما دو مرتبه ‌دنبال آن اشتباه افتادید ما باید یادمان باشد که رقابت انتخاباتی سال ۹۶سه سال است تمام شده ۹۶رقابت انتخاباتی بود الآن ۹۹هستیم ما بابا سال بعد انتخابات است یادمان برود آن رقابتهای انتخاباتی گذشت مجلس هم که بود انتخاباتش تمام شد دیگه الآن که ما رقابت انتخاباتی نداریم. حالا یک انتخابی سال آینده هست دو مرتبه سال آینده شروع کنیم اشکال ندارد سال آینده که شروع شد باز هیچ وقت دعوا خوب نیست هیچ وقت رقابت ناسالم خوب نیست رقابت غیراخلاقی خوب نیست. چرا دنبال این باشیم یک جایی یه گوشه‌یی یک چیزی را پیدا کنیم هی آن را بزرگ کنیم بابا هستند، این رسانه‌های ماهواره‌یی به اندازه کافی هستند برای این‌که دروغ بگویند و نقائص بزرگ را بزرگ بکنند دیگه نیاز به این داخلیها نیست فعلاً ما در این شرایط به یاری هم بشتابیم و انشاءالله بتوانیم از این روزها عبور کنیم».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b1c7930-38ee-4c0e-adfc-7364a9337f86"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات