728 x 90

آخوند خطیب سردژخیم اطلاعات رژیم: اکنون، ناآرامی به محیط داخلی دشمنان ایران منتقل شده است

آخوند خطیب سردژخیم اطلاعات رژیم
آخوند خطیب سردژخیم اطلاعات رژیم

خبرگزاری سپاه پاسداران:

گزارش وزیر اطلاعات رژیم به کمیسیون امنیت در مجلس ارتجاع

وزیر اطلاعات با تشریح اقدامات دستگاه امنیتی کشور

خاطرنشان کرد که با اشراف جامعه اطلاعاتی نسبت به تحرکات معاندان و دشمنان

اکنون، ناآرامی به محیط داخلی دشمنان ایران منتقل شده است

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران در روز ۱۱اردیبهشت، آخوند خطیب سردژخیم اطلاعات در کمیسیون امنیت در مجلس ارتجاع حضور پیدا کرده و با تشریح شماری از ترفندهای اطلاعات آخوندها و عوامل نفوذی آن در اپوزیسیون خارج کشوری نظام، به نمایندگان مجلس ارتجاع اطمینان خاطر داده است که در حال حاضر تنش و ناآرامی به داخل محیط معاندان رژیم صادر شده است.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس رژیم به تشریح نشست این کمیسیون با حضور وزیر اطلاعات پرداخت و گفت: در بخش ابتدایی این جلسه وزیر اطلاعات گزارشی از تهدیدات امنیتی سال گذشته و اقدامات دشمن از جمله اغتشاشات نیمه دوم سال ارائه داد و با تشریح اقدامات دستگاه امنیتی کشور، خاطرنشان کرد که با اشراف وزارت اطلاعات نسبت به تحرکات معاندان و دشمنان ایران، اکنون، ناآرامی به محیط داخلی دشمنان ایران منتقل شده است.

 

اشاره سردژخیم اطلاعات آخوندها به نقش عوامل نفوذی و صادراتی رژیم در خارج کشور و دستگاههای تبلیغاتی و تجمعات سیاسی برای پیش بردن خطوط رژیم در مقابله با قیام با اقدامات و بازیهای انحرافی رژیم به همین منظور بود. آخوند خطیب وزیر اطلاعات رژیم عمداً از ذکر جزئیات و اسامی، و علنی کردن آنها خودداری کرد، تا باعث شناخته شدن و سوختن مزدوران رژیم نشود.

سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در ادامه یادآور شد: در بخش دوم جلسه امروز سؤال روح‌الله نجابت، نماینده شیراز از وزیر اطلاعات مورد بحث قرار گرفت. محور سؤال طرح شده برنامه و راهبرد دستگاه اطلاعاتی برای مقابله با نفوذ بود که وزیر اطلاعات، راهبردها و اقدامات این وزارتخانه را تشریح کرد.

(خبرگزاری حکومتی فارس ۱۱ اردیبهشت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aae6cd7a-34df-4934-adab-cb6d4512b85f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات