728 x 90

به آتش کشیدن قایقهای گشتی نیروهای سرکوبگر توسط جوانان بلوچ در کوهستک هرمزگان

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

به آتش کشیدن قایقهای گشتی نیروهای سرکوبگر توسط جوانان بلوچ در کوهستک هرمزگان

در واکنش به تهاجم به سوخت‌بران محروم و کشته و زخمی شدن دو تن از آنان

نیروهای سرکوبگر دریابانی در بندر کوهستک در سیریک هرمزگان روز جمعه ۲۲اسفند به سمت سوخت‌بران محروم این منطقه آتش گشوند. در اثر این یورش جنایتکارانه یکی از سوخت‌بران به‌نام مهدی (شه سان) رئیسی در اثر اصابت گلوله به ناحیه سر جان سپرد و راشد ترکمانی سوختبر دیگر از ناحیه پا مجروح شد.

متقابلا سایر سوخت‌بران و مردم منطقه در اعتراض به این جنایت با نیروهای سرکوبگر درگیر شده و قایق‌های دریابانی را به آتش کشیدند. نیروهای سرکوبگر رژیم از خشکی و دریا به سمت مردم معترض شلیک می‌کنند و گزارشها حاکی است که چندین تن از معترضان زخمی شده‌اند.

رژیم در وحشت از گسترش اعتراضات سریعاً اقدام به اعزام نیروهای کمکی از میناب و سیریک برای سرکوب معترضان بلوچ در بندر کوهستک نمود و سپاه پاسداران در حال اعزام نیروهای کمکی و ضدشورش به بندر کوهستک است. برای ممانعت از انتشار اخبار اعتراضات در وضعیت اینترنت این منطقه اختلال ایجاد کرده‌اند.

مقاومت ایران با درود به مردم بپا خاسته و معترض عموم جوانان سیریک و هرمزگان و سیستان و بلوچستان را به حمایت از آنان فرا‌می‌خواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۳ اسفند۱۳۹۹ (۱۳مارس۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d630685c-dce5-4bbc-a419-0194a65de6f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات