728 x 90

ظریف در آمریکا، مصاحبه با فاکس نیوز، تشبث ذلیلانه برای به‌دست آوردن دل ترامپ، علیه بولتون و مجاهدین

ظریف در آمریکا، مصاحبه با فاکس نیوز
ظریف در آمریکا، مصاحبه با فاکس نیوز

ظریف وزیر خارجه آخوندها در آمریکا، با درماندگی به تشبثات سبک‌سرانه برای پیدا کردن راهی با رئیس‌جمهور آمریکا ادامه می‌دهد. او با سخافت سعی می‌کند حساب جان بولتون مشاور امنیت ملی را از دونالد ترامپ جدا نموده و اتهام جنگ‌طلبی و تغییر رژیم را متوجه بولتون سازد که در اجتماعات مجاهدین و مقاومت ایران سخنرانی کرده است.

 

وزیر خارجه آخوندها در مصاحبه با فاکس‌ نیوز گفت بولتون و بن سلمان و بن زائد و اسراییل می‌خواهند رژیم ایران را تغییر دهند. آنها می‌خواهند آمریکا را به جنگ بکشانند و در آن منفعت دارند ولی پرزیدنت ترامپ خواستار این نیست زیرا در کارزار انتخاباتی قول داد آمریکا را وارد جنگ دیگری نکند. اما نیت پرزیدنت ترامپ این است که فشار ماکزیمم وارد کند تا رژیم ایران به زانو در بیاید و تسلیم شود.

 

مجری: پس شما فکر می‌کنید این اسراییل و بولتون و بن سلمان...

ظریف: عربستان سعودی و امارات متحده عربی

مجری: همه آنها تلاش می‌کنند که رژیم ایران را تغییر دهند.

ظریف: دستکم. دستکم. همه آنها نشان داده‌اند در کشاندن آمریکا به یک جنگ منفعت دارند. من معتقد نیستم که پرزیدنت ترامپ خواستار انجام این کار باشد من معتقدم پرزیدنت ترامپ وارد کارزار انتخاباتی شد قول داد که آمریکا را وارد جنگ دیگری نکند اما معتقدم نیت پرزیدنت ترامپ این است که فشار ماکزیمم را بر ایران وارد کند تا ایران را به زانو در آورد و تسلیم کند.

 

به این ترتیب وزیر خارجه آخوندها در سفر به آمریکا قبل از هر چیز خواهان کسب اطمینان از این است که آمریکا با رژیم وارد قهر و جنگ نخواهد شد. خامنه‌ای سیاست خود را بر این اساس تنظیم کرده بود که آمریکا با رژیم وارد جنگ نمی‌شود و رژیم هم مذاکره نمی‌کند تا دوره ترامپ به‌سر آید. آخوند روحانی نیز اخیراً کارگزاران رژیم را تسلی داد که ترامپ رفتنی است.

سیاست رژیم بر این بوده است که به امید نرسیدن ترامپ به دور دوم ریاست جمهوری، هر طور شده با رویکرد از این ستون به آن ستون خود را تا پایان دوره اول، بکشاند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c0df2c65-ba01-41c4-84e3-9eaacda71ed7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات