728 x 90

زوزه‌های وحشت سفیر رژیم در سوئد سه روز پس از حکم حبس ابد برای دژخیم حمید نوری

دژخیم قتل‌عام حمید نوری - دادگاه استکهلم
دژخیم قتل‌عام حمید نوری - دادگاه استکهلم

در حالیکه سه روز از اعلام حکم حبس ابد (اشد مجازات) برای دژخیم قتل‌عام۶۷ حمید نوری توسط قاضی دادگاه سوئد می‌گذرد، سفیر رژیم در سوئد مدعی شد که سیستم حقوقی سوئد صلاحیت رسیدگی به پرونده حمید نوری را ندارد.

خبرگزاری سپاه پاسداران - فارس روز ۲۵تیرماه با انتشار زوزه‌های وحشت‌آلود احمد معصومی‌فر سفیر رژیم در استکهلم را منتشر کرد و به نقل از وی نوشت: سیستم حقوقی سوئد صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد، زیرا اعمال صلاحیت بین‌المللی به‌وجود جرم بین‌المللی بستگی دارد.

خبرگزاری سپاه پاسداران دژخیم قتل‌عام حمید نوری را کارمند سابق قوه قضاییه که از سال۱۳۷۰ خود را بازنشست کرده و از آن زمان شغل آزاد داشت جا زد.

خبرگزاری فارس همچنین نوشت: ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حکم دادگاه سوئد درباره حمید نوری را قویاً محکوم کرد و گفت: ایران مفاد بیانیه دادگاه و حکم غیرقانونی دادگاه را از اساس مردود، مخدوش و غیرقابل قبول می‌داند و ضمن اعتراض شدید به حکم دادگاه، سوئد را در قبال خساراتی که بدین دلیل بر روابط دوجانبه وارد می‌شود، مسئول می‌داند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71f011d7-d41a-426d-b820-717a313dbbbf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات