728 x 90

روزنامه حکومتی جهان صنعت: گاو اصلاحات دیگر شیر نمی‌دهد!

گاو اصلاحات دیگر شیر نمی‌دهد!
گاو اصلاحات دیگر شیر نمی‌دهد!

روزنامه حکومتی جهان صنعت از باند مغلوب نظام در مطلبی با عنوان «گاو اصلاحات دیگر شیر نمی‌دهد!» نوشت: «اصلاح‌طلبی ماهیتا یک جریان سیاسی کلاسیک نیست و عمدتاً بر اساس سلایق سیاسی نزدیکان خمینی شکل گرفته» و «منطق حاکمیت موجود در عمل منتج به شکل‌گیری چنین ائتلاف چهل تکه فشلی شده است».

این روزنامه حکومتی افزود: «جریان اصلاحات اساساً یک حزب سیاسی تعریف‌شده و شناسنامه‌دار نیست» و «مردم از این همه لاپوشانی و مصلحت‌اندیشی‌های اصلاح‌طلبانه خسته شده و اعتماد خود را به این جریان هم از دست داده‌اند».

این منبع متعلق به باند مغلوب با اشاره به این‌که جریانهای سیاسی (در حکومت آخوندی) هم‌چون اصلاح‌طلبی فراتر از یک عروسک خیمه‌شب‌بازی نخواهند بود، افزود: با این جريانهای روز‌به‌روز بر بدبینی و بی‌اعتمادی مردم افزوده شده و بحرانهای کشور عمیق‌تر و پیچیده‌تر می‌شود‌.

 روزنامه جهان صنعت: 97/1/23

یک روزنامه دیگر باند مغلوب رژیم نوشت: اشتباه استراتژیک طیف اصلاح‌طلب در این برهه حساس از جامعه‌ای که به‌شدت عصبانی و نا‌امید، تحولات اقتصادی را دنبال می‌کند،این است که  در میان مدت و بلندمدت اثرات منفی خود را بر طیف سردرگم این روزهای اصلاح‌طلبان خواهد گذاشت.

 اعتماد: 97/1/22

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6fee9d1d-3b35-47b6-a93d-4cc2c788feb8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات