728 x 90

افت شدید صادرات نفت ایران به چین

تیانجین چین - واردات نفت خام رژیم  ایران
تیانجین چین - واردات نفت خام رژیم ایران

تحریم‌های آمریکا روزبه‌روز بیشتر اثر خود را بر صادرات نفت ایران می‌گذارد. به این ترتیت آخوندها از میلیاردها دلار درآمد نفتی محروم می‌شوند. درآمدهایی که برای تأمین مالی سرکوب و تروریسم به کار می‌رفت:

به گزارش خبرگزاری رویترز ۵مرداد۹۸اطلاعات گمرک چین اعلام کرد در پی خاتمه یافتن معافیت تحریم‌های آمریکا در شروع ماه مه، واردات نفت خام چین از ایران در ماه ژوئن در مقایسه با یک سال قبل حدود ۶۰درصد سقوط کرده است.

بنا‌ به ارزیابیهای شرکت تحقیقات آماری نفت رفینیتیو Refinitiv، در ماه ژوئن مجموع ۶۷۰هزار تن یا حدود ۱۶۳هزار بشکه در روز نفت خام ایران در تیانجین Tianjin در شمال چین و جینژو Jinzhou در شمال شرق چین تخلیه شد.

شرکت تحقیقات آماری نفت رفینیتیو Refinitiv همچنین نشان داد که ۴۳۰هزار تن دیگر نفت خام ایران در ماه ژوئیه در جینژو و هیوژو Huizhou در جنوب چین تخلیه شد.

همه کشتی‌های تخلیه شده توسط شرکت نفتکش رژیم اداره می‌شوند.

روشن نیست که مالک محموله‌ها کیست و همچنین معلوم نیست که آیا خریداری هماهنگ شده است. شرکتهای نفت دولتی از ماه مه تحویل گرفتن نفت خام ایران را به‌دلیل نگرانی از تحریم‌های آمریکا متوقف کرده‌اند.

شهرهای جینژو و تیانجین و هیوژو همه محلهایی هستند که شرکتهای نفتی چین پالایشگاهها و منابع ذخیره تجاری را می‌گردانند. این شهرها همچنین محل نگهداری ذخیره اضطراری دولت چین هستند

در شش ماه اول سال، واردات نفت خام چین از ایران در مقایسه با یک سال قبل از آن ۴۴۷هزار و ۳۲۷بشکه در روز سقوط ناگهانی داشت.....

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/adcc028f-e891-4342-9902-30d7d536c7b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات