728 x 90

نیویورک - سخنرانی پهلوان مسلم اسکندر فیلابی در تظاهرات نه به آخوند روحانی

 پهلوان مسلم اسکندر فیلابی در تظاهرات نه به آخوند روحانی
پهلوان مسلم اسکندر فیلابی در تظاهرات نه به آخوند روحانی

هموطنان عزیز، رزمندگان پایدار صحنه‌های شورانگیز نبرد به هر قیمت تا آزادی ایران و ایرانی. درود بر شما. درود بر عزم و اراده شکست ناپذیر شما، شما که ۴۰سال است شب و روز تابستان و زمستان، زیر باران و برف و آفتاب در دفاع از حق مردمتان، در دفاع از آزادی، از پای ننشستید و هر روز در میدان سیاسی برای پیشبرد هدف مردم ایران برای تمام قوا جنگیدید و نام ایران و ایرانی را بر بام جهان با بلندترین صدا فریاد زدید، درود بر شما. و امروز این شمایید که بار دیگر اینجا در مقابل سازمان ملل ‌متحد گرد آمده‌اید و این گردهمایی با شکوه را سازمان دادید تا بار دیگر نهایی‌ترین حرفهای حق را بگوش جهانیان برسانید. و بگوش سران دولتها که اینجا در سازمان ملل گرد آمدند برسانید. اولین حرف حق شما این است که تروریستهایی که تحت عنوان رئیس‌جمهور و وزیر خارجه رژیم به سازمان ملل ‌متحد آمده‌اند را با خفت و خواری اخراج کنید.

 

سازمان ملل جای تروریستها و ظریف آدمخوار نیست. کرسیهای سازمان ملل متعلق به مردم ایران است. و اینجا من جامعه جهانی و کشورهای اروپایی و دولتمردانی را که در سازمان ملل گرد آمده‌اند مخاطب قرار داده و از آنها می‌پرسم، چرا کسانی را که همین دیروز منطقه را در عربستان به آتش کشیدند و فقط مروج جنگ‌افروزی هستند به سازمان ملل راه می‌دهید. به چه حقی از جیب مردم ایران با این رژیم که به اعتبار ولی‌فقیه جنایتکارش فقط با جنگ سرپا است گفتگو می‌کنید. چرا با گفتگو با رژیم که صراحتاً از جنگ‌افروزی دفاع می‌کند، به تداوم حیات آن کمک می‌کنید‍‍. آن دسته از کشورهایی که منافع کوتاه مدت اقتصادی را آن‌قدر گوشهایشان کر کرده که حتی اعترافات خود رژیم راجع به دزدی و غارت و چپاول را در رده‌های بالای حکومت آخوندی و وضعیت فلاکت‌بار و فقر و فاقهٔ مردم ایران را نمی‌شنوند. نمایندگانشان را بفرستند تا از مردم ایران سؤال کنند. بفرستند تا با مادرانی که فرزندانشان را برای یک لقمه نان می‌فروشند صحبت کنند. بفرستند تا با کسانی که کلیه و چشم خود را برای یک لقمه نان فروخته‌اند صحبت کنند. بفرستند تا با دخترانی که از ظلم آخوندها برای مینیمم حق نفس کشیدن خودسوزی می‌کنند سؤال کنند. بفرستند تا از کارگرانی که بیش از ۶ماه حقوق نگرفته‌اند سؤال کنند. بفرستند تا از مالباختگان سؤال کنند. مردم ایران، تک به تک مردم ایران ۴۰سال است که این رژیم را آزموده‌اند. به این جهت است که امروز شعار اکثر مردم ایران در کوچه و خیابان هست، مرگ بر اصل ولایت‌فقیه مرگ بر اصل ولایت‌فقیه. مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر خامنه‌ای. مرگ بر روحانی، مرگ بر روحانی. درود بر آزادی، درود بر آزادی.

 

بنابراین پیام ما به شما دولتمردانی که اینجا گرد آمده‌اید بسیار روشن است.۴۰سال تجربه حاکمیت آخوندها نشان داده است، تنها آزادی مردم ایران و صلح و ثبات در منطقه و جهان از سرنگونی این رژیم است. به این جهت از نیرویی که توان این سرنگونی را دارد، یعنی مقاومت شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین حمایت کنید. بدانید که تلاشهای بی‌فایده برای یافتن راه‌حل، کنار آمدن با این رژیم فقط و فقط افزایش تهدید جنگ است. آگاه باشید که تجربه نشان داده هر نوع تلاش برای کنار آمدن با این رژیم در منطق آخوندهای جنایتکار فقط علامت ضعف است و آنها را به جنگ و جنایت تشویق می‌کند. تنها منطق مؤثر برای گفتگو با آخوندها منطق قدرت است. نیازی به این‌که سربازان غیرایرانی در سرنگونی آخوندها شرکت کنند وجود ندارد. مقاومت ایران، کانون‌های شورشی، شورشهای مقاومت و مردم بپا خواسته در شهرهای شورشی مسئولیت این اصل را به‌عهده خواهند گرفت. بنابراین بیایید همه با هم در مقابل مردم ایران عهد مان را برای سرنگونی رژیم آخوندی تکرار کنیم و اعلام کنیم و با صدای بلند تکرار کنیم.

حاضر، حاضر، حاضر

 

شکوفه شریف

در قسمت پایانی تظاهراتمان، ما این جا هستیم تا پیام مردم ایران که خواستار سرنگونی این رژیم هستند را اعلام کنیم. ما این جا هستیم تا حمایت و همبستگی خود را با جنبشی که متعهد به سرنگونی این رژیم در ایران است اعلام کنیم.

ما در این جا گردآمده‌ایم تا حمایت خود را از کانون‌های شورشی، که هر روزه جانشان را برای یک ایران آزاد برای مردم ایران به خطر می‌اندازند، اعلام کنیم.

 

این آزمایشی برای ملل ‌متحد و کشورهای عضو آن است تا قیام کنند و به تعهد خود در خصوص صلح و حقوق‌بشر عمل نمایند، در کنار مردم ایران قرار گیرند، قیام کنند و به اصول خود پایبند باشند. شما می‌توانید با به‌رسمیت شناختن صدای تغییر توسط مردم ایران، توسط کانون‌های شورشی، مجاهدین خلق، و شورای ملی مقاومت از درگیری و بحران در خاورمیانه جلوگیری کنید. جهان می‌تواند پرونده نقض حقوق‌بشر رژیم ایران را به‌خاطر جنایات علیه بشریت به شورای امنیت ملل ‌متحد ارائه دهد و خواستار آزادی زندانیان سیاسی در ایران و رسیدگی به جنایات رژیم در خلال ۱۳۶۷(۱۹۸۸) شود.

 

و سرانجام، پیام ما به جوانان دلیر ایران این است:

ما شاهد شجاعتهای شما هستیم و هر روز از دلاوری، پایداری و تعهدتان به یک ایران آزاد الهام می‌گیریم. ما می‌خواهیم شما بدانید که جهان نسبت به شما آگاه است و ما صدای شما هستیم و تا زمانی که ایران آزاد شود به این کار ادامه می‌دهیم. آن روز بدون شک به‌زودی فرا خواهد رسید.

ایران آزاد، ایران آزاد، ایران آزاد

حاضر حاضر حاضر

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/52cc1062-5b5d-470f-ad3c-27e25c45c21f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات