728 x 90

​​​​​​​تجمع اعتراضی اهالی روستای حسین آباد جنگل نیشابور و کارگران نساجی جلفاکاران منطقه آزاد ارس

تجمع اهالی روستای حسین آباد جنگل نیشابور
تجمع اهالی روستای حسین آباد جنگل نیشابور

تجمع اهالی روستای حسین آباد جنگل نیشابور در اعتراض به مشکل کم‌آبی

روز پنجشنبه ۲۰شهریور، اهالی روستای حسین آباد جنگل نیشابور نسبت به مشکل بی‌آبی در اراضی مورد مناقشه که محل چاه عمیق شماره هفت این روستا است، تجمع اعتراضی برپا کرده و خواستار رسیدگی به مطالبات خود که واگذاری چاه آب اجاره داده شده، به مردم روستا هستند تا از آن برای کشاورزی استفاده کنند.

عضو شورای قلابی این روستا گفت: این نهاد، چاه آبی را که در این روستا وجود دارد به شخص دیگری اجاره داده است و با این‌که اهالی روستا اعلام کرده‌اند که حق اجاره آن را حتی جلوتر پرداخت می‌کنند ولی متأسفانه از اجاره دادن آن به اهالی امتناع می‌کند و کشاورزان آب کافی برای کشاورزی ندارند.

قابل ذکر است، روستای حسین آباد جنگل از توابع بخش میان‌جلگه شهرستان نیشابور در دهستان غزالی قرار دارد.

تجمع اعتراضی کارگران نساجی جلفا کاران منطقه آزاد ارس

روز پنجشنبه ۲۰شهریور، کارگران شرکت نساجی جلفاکاران در منطقه آزاد ارس در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و دستمزدها، تجمع کردند و خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.

‏شایان ذکر است، جلفاکاران ارس، یکی از بزرگترین واحد نساجی کشور است و ۳۰درصد نخ اکریلیک کشور را تولید می‌کند، اما با مشکلات مختلفی از جمله عدم پرداخت حقوق کارگران مواجه است.

منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس در آذربایجان شرقی شمال غرب ایران واقع شده و در مجاورت دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان قرار گرفته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5b63b57c-46d4-4fb4-95c1-a0ca780343c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات