728 x 90

​​​​​​​اعتراف به انزجار فزاینده اجتماعی از شورای نگهبان

​​​​​​​اعتراف به انزجار فزاینده اجتماعی از شورای نگهبان
​​​​​​​اعتراف به انزجار فزاینده اجتماعی از شورای نگهبان

در حالیکه خامنه‌ای در تنگنای نفرت داخلی و تحریم بین‌المللی، جز انقباض و خزیدن بیشتر به تاریک‌خانه‌هایی چون شورای نگهبان ارتجاع، چاره‌یی ندارد، مدیرکل روابط عمومی این نهاد فوق ارتجاعی، انزجار فزاینده از شورای نگهبان را فضاسازی مجاهدین توصیف کرد.

خبرگزاری رسمی رژیم و خبرگزاری رادیو تلویزیون حکومتی روز های ۲۱ و ۲۲ تیر ۹۸ این زوزه وحشت‌آلود را تحت عنوان «فعالیت هزار و ۲۴۰نفر از (مجاهدین) در کشور آلبانی بر علیه شورای نگهبان» منتشر کرده و نوشتند: رضا زاده مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان گفت: در هفته‌های گذشته هجمه‌های فراوانی علیه شورای نگهبان شروع شده، هزار و ۲۴۰نفر از (مجاهدین)در کشور آلبانی با اکانت سازی در فضای مجازی بر علیه این شورا فعالیت می‌کنند»!

در همین حال خامنه‌ای در اقدامی انقباضی در ارگان فوق ارتجاعی شورای نگهبان، به جای آخوند محمد مؤمن که در اسفند گذشته مرد، آخوند اعرافی از عوامل سرسپرده‌اش در صدور ارتجاع را به عضویت این شورا گماشت.

آخوند اعرافی، از سال ۸۱تا آبان گذشته ریاست یک ارگان پوششی صدور ارتجاع و تروریسم ولایت‌فقیه تحت عنوان«مرکز جهانی علوم اسلامی» را از سوی خامنه‌ای برعهده داشت.

ولی‌فقیه ارتجاع در همین حکم،آخوند صادق لاریجانی و آخوند محمد یزدی از سرسپردگان خود را در شورای نگهبان ابقا کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c1e7223-3598-4da7-8eff-c6905c5b3e2f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات