728 x 90

۵برابر شدن ابتلا به کرونا در تهران

کرونا در تهران
کرونا در تهران

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره میزان مراجعات به کلینیکها و مراکز بهداشتی و درمانی شرکت شهر سالم در تهران گفت: متأسفانه میزان مراجعات به‌دلیل ابتلا به کرونا به مراکز درمانی و کلینیک‌های شرکت شهر سالم افزایش یافته است و شرایط به هیچ عنوان مساعد نیست.
حمید چوبینه افزود: نتیجه تست کرونا مثبت در حال حاضر نسبت به ماههای گذشته ۴ تا ۵برابر افزایش یافته و این نشان می‌دهد میزان شیوع و ابتلا میان شهروندان تهرانی بیشتر شده است.
وی درباره طیف مراجعه‌کنندگان به کلینیک‌های شهرداری گفت: افرادی که به کلینیک‌های شهرداری مراجعه می‌کنند فقط پرسنل شهرداری نیستند بلکه شهروندان عادی نیز از خدمات این کلینیکها و مراکز درمانی بهره‌مند هستند.
چوبینه اضافه کرد: میزان ابتلا در میان کارکنان شهرداری نیز روند افزایشی داشته و این موضوع به‌ویژه در محل اسکان کارگری با روند افزایش همراه بوده است.
مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در پاسخ به میزان هزینه تست کرونا چقدر است گفت: تست آنتی بادی کمتر از 100هزار تومان است که البته این تست آنتی بادی شامل دو فاز حاد و مزمن بوده و هزینه سی تی اسکن نیز جدا از این تست آنتی بادی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/35dfc958-4ddd-4a3a-ad88-cee7588eb7bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات